نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد؛

ضرورت روشن شدن اهداف دفاع مقدس برای جامعه/ واقعیت‌های جنگ تحمیلی را به‌دور از احساس بیان کنید

آیت‌الله «محمد رضا ناصری» با تأکید بر این‌که اگر اهداف دفاع مقدس در جامعه ما روشن شود و آن فداکاری‌ها برای مردم بیان شود، این اهداف در جامعه سازنده خواهد شد، گفت: واقعیت‌های آن دوران را باید به دور از احساس بیان کنید و جوانان را آموزش دهیم تا با مسائل مربوط به دفاع مقدس آشنا شوند و بتوانند آن را در جامعه گسترش دهند.
کد خبر: ۳۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 08April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمد رضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد، پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با تشکر از توانمندی این اداره‌کل در جهت حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: اگر اهداف دفاع مقدس در جامعه ما روشن شود و آن فداکاری‌ها برای مردم بیان شود، این اهداف در جامعه سازنده خواهد شد؛ لذا برای این‌کار باید انگیزه‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و نیت‌های پاک و خالص آن‌ها در جامعه روشن و در تاریخ ماندگار شود.

وی افزود: یکی از آثار رزمندگان و شهدا فرزندان آن‌ها هستند و کمتر کسی است که به فکر آن‌ها و تربیت آن‌ها باشد؛ اگر فزرندان شهدا طبق آداب و منش و انگیزه پدر‌ها و مادرهایشان آموزش ببینند، جامعه ما دارای یک لشکر عظیم و چند میلیونی خواهد شد.

امام جمعه یزد با تاکید بر تشکیل اتاق فکر در ادارات، تصریح کرد: اگر در کار‌ها از جوانان و افراد با تجربه‌ها کمک بگیریم، معنویات را در جامعه گسترش خواهیم داد.

ضرورت روشن شدن اهداف دفاع مقدس برای جامعه/ واقعیت‌های جنگ تحمیلی را به‌دور از احساس بیان کنید

آیت‌الله ناصری با اشاره به اهمیت نشر آثار دفاع مقدس، تاکید کرد: واقعیت‌های آن دوران را باید به دور از احساس بیان کنید و جوانان را آموزش دهیم تا با مسائل مربوط به دفاع مقدس آشنا شوند و بتوانند آن را در جامعه گسترش دهند و واقعیات‌ها را به درستی برای نسل‌های آینده روایات کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان اذعان کرد: خاطرات، فیلم‌ها، عکس‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را جمع‌آوری کنید و آن‌هایی که خراب شده‌اند را احیا و بازسازی کنید و از مردم بخواهید تا این آثار را برای شما ارسال کنند و در حفظ و نگه‌داری آن بکوشید تا ماندگار شوند.

خاطرنشان می‌شود کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، گزارشی از عملکرد خود در سال گذشته و همچنین برنامه‌های خود در سال پیش رو را به حضور نماینده ولی فقیه در استان ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار