انتشار فراخوان بخش محله در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر

بخش محله هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با هدف ثبت آثار خلاقانه و فیلم‌های زیبا و تأثیرگذار از زوایای مختلف شهر‌های ایران و تهران، در 2 بخش «مسابقه» و «ویژه» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱ - 08April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فراخوان بخش محله هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر منتشر شد.

بخش مسابقه:
این بخش با هدف تولید و دریافت آثار کوتاه غیرحرفه‌ای «موبایلی» و «مستند خبری» شهروندی و در برگیرنده آثار است که با موضوعات: خانواده ایرانی در محیط شهری، یک روز زندگی در شهر، امنیت شهر، یاران شهروندان: به تصویر کشیدن خدمات نیرو‌های امدادی و انتظامی در شهر‌ها (آتش نشانان، هلال احمر، رفتگران، پلیس، راهنمایی و رانندگی و..)، مشارکت جمعی در راستای حل مشکلات اجتماعی، صیانت از محیط زیست، درختان، بوستان‌ها و هر موضوعی که مسائل شهری را در بر گیرد و در ایران تولید شده باشند، برگزار می‌شود.

بخش ویژه «شهر تهران»
فیلم‌های داستانی و یا مستند‌های خلق شده با موضوع تهران، علاوه بر بخش اصلی، در این بخش نیز مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرند.

*تمامی علاقمندان فارغ از اینکه در تهران زندگی می‌کنند یا خیر، می‌توانند در این بخش شرکت کنند.
اولویت انتخاب در این بخش با فیلم‌هایی است که تمامی موضوعات، مشکلات و مسائل شهر تهران را در بستری زیبا و تأثیرگذار به تصویر کشیده باشند.

در بخش «مسابقه»، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عنوان رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه سوم اهدا خواهد شد و در بخش ویژه «شهرتهران» نیز تندیس جشنواره و جایزه نقدی به عنوان رتبه اول، لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به عنوان رتبه سوم به برگزیدگان اهدا می‌شود.

ثبت نام تا پایان فروردین ماه و از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com امکان پذیر است.

هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها