مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

سیل به 25 واحد مسکونی خانواده شهدا و ایثارگر کرمانشاه خسارت وارده کرده است

حجت‌الاسلام «هادی عسکری» گفت: 25 واحد مسکونی خانواده شهدا و ایثارگر استان در سیل هفته گذشته دچار آسیب شدند که بنیاد شهید از طریق بیمه خسارت آنها را پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 09April 2019

سیل به 25 واحد مسکونی خانواده شهدا و ایثارگر کرمانشاه خسارت وارده کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «هادی عسکری» مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کرمانشاه امروز سه‌شنبه در جریان بازدید معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده‌های سیل زده استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منزل و اثاثیه تمام خانواده‌های شهدا و ایثارگران شامل جانبازان، والدین، همسر و فرزندان شهدا زیرپوشش بیمه هستند و زمانی حادثه ناگواری مانند سیل به آنان آسیب بزند براساس برآوردهای تیم‌های کارشناسی خسارت بیمه به آنها خسارت پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: 25 واحد مسکونی خانواده شهدا و ایثارگر استان در سیل هفته گذشته دچار آسیب شدند که بنیاد شهید از طریق بیمه خسارت آنها را پرداخت می کند.

وی در ادامه سقف پرداخت بیمه به آسیب دیدگان ایثارگر را 35 میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: پرداخت خسارت به آسیب دیدگان سیل‌زده به میزان برآورد تیم های کارشناسی بیمه و بنیاد از بازدید واحدهای خسارت دیده بستگی دارد.

عسکری از تشکیل چهار کمیته؛ پشتیبانی، امداد و اسکان، هماهنگی و اطلاع‌رسانی و کمیته تماس تلفنی برای کمک به مردم سیل‌زده به ویژه جامعه ایثارگران در بنیاد شهید استان قبل از وقوع سیل خبر داد و افزود: هم اکنون نیز کار سرکشی بنیاد شهید از جامعه ایثارگر در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه همچنین آماده سازی سالن های ورزشی و مهمان سرای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برای اسکان اضطراری خانواده‌ها، خرید و تجهیز کف‌کش، ماسه و گونی و تجهیز افراد، بستن مسیرهای احتمالی سیل و بسیج کارکنان از جمله اقدام‌های پیشگیرانه بنیاد شهید قبل از شروع بارندگی‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار