مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

حوزه ایثار و شهادت در خراسان جنوبی حال و هوای بهتری پیدا کرده است

«محمدرضا فخر» با بیان اینکه حوزه ایثار و شهادت در استان خراسان جنوبی حال و هوای بهتری پیدا کرده گفت: امسال برنامه‌های سالروز 5 اردیبهشت با تنوع و تاثیرگذاری بیشتری باید همراه باشد.
کد خبر: ۳۴۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 09April 2019

حوزه ایثار و شهادت در استان خراسان جنوبی حال و هوای بهتری پیدا کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در دیدار با «علیرضا آیینه‌دار» مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی به مناسبت برنامه‌‌ریزی در خصوص گرامی‌داشت واقعه پنجم اردیبهشت، اظهار داشت: حوزه ایثار و شهادت در استان خراسان جنوبی حال و هوای بهتری پیدا کرده و بخش مهمی از آن مدیون زحمات رسانه ملی و توجه به مباحث ایثار و شهادت است.

وی افزود: 5 اردیبهشت در سال گذشته با برنامه‌های خوبی در سطح ملی همراه بود و با توجه به تأکید استاندار خراسان جنوبی امسال برنامه‌های سالروز  5 اردیبهشت با تنوع و تاثیرگذاری بیشتری باید همراه باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از افرادی که در روز واقعه حضور داشته‌اند باید دعوت به عمل آید تا به بیان خاطرات خود بپردازند، عنوان کرد: این که «چرا امریکا شیطان بزرگ است» و «شن‌ها مامور خدا بودند» دو موضوع مهمی است که در برنامه‌های مرتبط با این روز باید به آن پرداخته شود.

فخر خاطرنشان کرد: همچنین مراسم شکرگزاری شب پنجم اردیبهشت سومین موضوعی است که مورد تأکید است و امیدواریم این برنامه‌ها به نحو احسن به صورت ملی برگزار شود.

خوی تجاوزگری سلطه آمریکای جنایتکار را باید به جامعه بازگو کنیم

در ادامه علیرضا آیینه‌دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف مهمی است که برعهده صدا و سیماست و باید به دنبال کارهای نو جدید باشیم.

وی بیان داشت: اکنون که شاهد خباثت ها و شیطنت های آمریکا هستیم، خوی تجاوزگری سلطه آمریکای جنایتکار را باید از طریق جامعه هدف که همان جوانان و نوجوانان هستند از طریق همین موضوعات ارزشی از جمله واقعه صحرای طبس بازگو کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه حادثه 5 اردیبهشت از موضوعات مهم ملی کشور است که همه دستگاه‌های مسئول باید پای کار بیایند و احساس تکلیف و وظیفه کنند، گفت: استان خراسان جنوبی نیز باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

آیینه‌دار ظرفیت این واقعه را خیلی بیشتر از اقدامات انجام شده دانست و خاطرنشان کرد: بستر اینترنت و فیبر نوری را باید مخابرات در مسجد شکر راه‌اندازی کند تا در پوشش رسانه ای مراسم کیفیت کار بالا رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار