آغاز بکار آبنمای موزیکال موزه دفاع مقدس همدان+ تصاویر

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از آغاز فعالیت آبنمای موزیکال مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 09April 2019

«حسن نوروزی» مدیر روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌آید که سالانه بازدیدکنندگان زیادی برای بازدید در این موزه حضور می‌یابند.

نوروزی ادامه داد: یکی از جاذبه‌های دیدنی موزه دفاع مقدس همدان آبنمای موزیکال آن است که می توان آن را اولین آبنمای ایران در این وسعت دانست که هر ساله در ایام مناسبتی با توجه به شرایط آب و هوایی به اجرای برنامه می پردازد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: بعد از ماه مبارک رمضان در صورت مناسب بودن شرایط جوی احرای  آبنمای موزیکال هر جمعه و ایام مناسبتی و اعیاد بعد از نماز مغرب و عشا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اجرای برنامه های آبنمای موزیکال با استقبال خوبی از طرف مردم همدان، مسافران و بازدید کنندگان مواجه می‌شد و گاها پذیرای گروه‌های اردویی و راهیان نور نیز در این مراسم‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار