واکنش نماینده پارلمان لبنان درباره حمایت انتخاباتی ترامپ از نتانیاهو

یک نماینده پارلمان لبنان به حمایت رئیس‌جمهوری آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات جاری در اراضی اشغالی اشاره و اعلام کرد ترامپ هر آنچه را در توان داشته برای پیروزی نتانیاهو به کار برده است.
کد خبر: ۳۴۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ - 09April 2019

واکنش نماینده پارلمان لبنان درباره حمایت انتخاباتی ترامپ از نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «جمیل السید» از نمایندگان پارلمان لبنان در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است: «امروز انتخابات اسرائیل برگزار می‌شود، ترامپ آنچه در توان داشت را برای پیروزی نتانیاهو به کار برده است، او (رئیس‌جمهوری آمریکا) به اسرائیلی‌ها وعده جولان سوریه، قدس، شهرک‌ها، رام کردن غزه، تحریم‌ها علیه ایران و سپاه پاسداران و سرکوب حزب‌الله را داده است... هیچ ماهی در دریا نمانده است مگر این‌که ترامپ طی دو ماه آن‌ها را فروخته است. ماهی در دریا فروخته نمی‌شود.»

بیست و یکمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی، امروز آغاز شده است. قرار بود این انتخابات آبان ماه آتی برگزار شود، ولی اختلافات در کابینه ائتلافی و خروج برخی از جریان‌ها از کابینه «بنیامین نتانیاهو» سبب فروپاشی آن و ضرورت برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

رئیس‌جمهوری آمریکا برای ابراز همدلی با نتانیاهو و حمایت از او در این دوره از انتخابات، سنگ تمام گذاشته است. ترامپ تنها پیش از انتخابات رژیم صهیونیستی، با امضای اعلامیه‌ای حاکمیت این رژیم اشغالگر بر بلندی‌های جولان سوریه را به رسمیت شناخت.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار