با حضور سردار سلامی و دریادار تنگسیری صورت گرفت؛

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در هویزه

بیمارستان صحرایی و سیار نیروی دریایی سپاه برای درمان و امداد رسانی به سیل زدگان منطقه خوزستان با حضور سردار سلامی در هویزه راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۴۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ - 09April 2019

راه اندازی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در هویزهبه گزارش گروه دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس، بیمارستان صحرایی و سیار نیروی دریایی سپاه برای درمان و امدادرسانی به سیل زدگان منطقه خوزستان امروز سه‎شنبه با حضور سردار سلامی در هویزه راه‌اندازی و خدمات فوری و رایگان در اختیار آسیب‎دیدگان ناشی از سیل در منطقه قرار گرفت.

در این بیمارستان که شامل اتاق عمل و ریکاوری، رادیولوژی، آزمایشگاه، درمانگاه زنان، اورژانس، بخش بستری و تحت نظر ویژه زنان و مردان، بخش مامایی و زایمان و همچنین داروخانه است بیش از 65 نیروی متخصص از جمله متخصص جراحی عمومی، متخصص بیهوشی، متخصص ارتوپدی، متخصص اورولوژی، متخصص گوش، حلق و بینی، متخصص طب اورژانس، متخصص اطفال، متخصص زنان، مامایی و پرستاری و همچنین تزریقات و پانسمان در حال خدمت رسانی به مردم سیل‌زده استان خوزستان هستند.

این بیمارستان که در یادمان شهدای هویزه برپا است بدون محدودیت پذیرش، تمام خدمات خود را به صورت رایگان ارائه داده و تا زمان نیاز در منطقه حاضر خواهد بود.

در حادثه سیل استان گلستان نیز نیروی دریایی سپاه توفیق داشت نظیر چنین بیمارستانی را در سیمین شهر گمیشان فعال کرده و به آسیب دیدگان سیل در این منطقه به طور رایگان خدمت رسانی  کند.

همچنین سردار سلامی پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار، وارد یادمان شهدای هویزه شد و ضمن ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی در جریان فعالیت‌های فرهنگی کارکنان این یادمان قرار گرفت.

سردار سلامی پس از افتتاح بیمارستان و بازدید از بخش های مختلف آن با کادر پزشکی و عوامل درمانی گفت‎وگو کرد.

دیدار صمیمانه با سیل زدگان، بازدید از محل های اسکان، بررسی مشکلات موجود و همچنین حضور در مواکب خدمت رسان مستقر در یادمان از دیگر بخش های برنامه سردار سلامی در سفر به هویزه بود.

همچنین در حاشیه این بازدید، خواهر شهید فرخ سلحشور از دانشجویان پیرو خط امام (ره) حاضر در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضمن عرض تبریک روز پاسدار، تندیس و پرچم متبرک قبور مطهر شهدای هویزه را به نمایندگی از خانواده‎های معظم شهدای کربلای هویزه به سردار سلامی و سردار تنگسیری (فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران) اهدا و اظهار داشت: احتمالا ترامپ، حماسه شهدای ما در تسخیر لانه جاسوسی و اقتدار سبزقامتان نیروی دریایی سپاه در به اسارت گرفتن نیروهای متجاوزش در خلیج فارس را فراموش کرده است که برای پاسداران انقلاب خط و نشان می‌کشد. اما بداند که مثل همیشه هیچ غلطی نمی تواند بکند چراکه ما در ادامه راه شهیدانمان، همه پاسدار هستیم و به شما افتخار می کنیم.

سردار سلامی نیز ضمن ادای احترام به پرچم متبرک شهدا و قدردانی از این خواهر شهید در پاسخ گفت: برای ما باعث افتخار است که از سوی فردی چون ترامپ، تروریست خوانده شویم.

وی در ادامه مقاومت مردم غیور هویزه را الگویی برای مقاومت همه دوست داران نظام و انقلاب دانستند و از صبوری و همراهی مردم منطقه در بحران پیش رو تشکر کردند.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر «عج» خوزستان و سردار جزایری فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه را در این سفر همراهی می کردند.

یادمان شهدای هویزه در ۲۴ کیلومتری شهر هویزه و ۴۰ کیلومتری اهواز، تنها یادمان دفاع مقدس است که در کنار ۲۵ اردوگاه دیگر، میزبان سیل زدگان خوزستان می‌باشد. در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر از اهالی سیل زده منطقه دشت آزادگان در سالن‌های اسکان یادمان شهدای هویزه سکونت دارند که بیشترشان زنان و کودکان زیر ۱۲ سال می‌باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار