امیر حیدری طی پیامی:

اقدام کور دولت آمریکا علیه سپاه، خوش رقصی برای رژیم صهیونیستی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن محکومیت اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی، تاکید کرد: این اقدام کور به نفع صلح در منطقه نخواهد بود و خوش رقصی رئیس جمهور آمریکا برای رژیم اشغالگر قدس است.
کد خبر: ۳۴۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ - 09April 2019

اقدام کور دولت آمریکا علیه سپاه، خوش رقصی برای رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه دفاعی‎امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اقدام نابخردانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ»

تصمیم نابخردانه و بی اساس روز گذشته کاخ سفید مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت که دولت آمریکا خود بزرگترین حامی تروریست در جهان است.

تصاویر زانو زدن تفنگداران آمریکایی در آب های کشورمان، همچنین نقشه خاورمیانه جدید و جغرافیای محور مقاومت قطعا در عصبانیت و دشمنی استکبار جهانی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران بی تاثیر نبوده است.

حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، حمایت از کشتار مردم بی دفاع یمن توسط حاکمان سعودی و غارت بسیاری از کشور های جهان، دولت ایالات متحده آمریکا را به محور شرارت و ناامنی منطقه و جهان تبدیل کرده است و این اقدام کور آنها نیز به نفع صلح در منطقه نخواهد بود و خوش رقصی رئیس جمهور آمریکا برای رژیم اشغالگر قدس است.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه دولت استکبار جهانی در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست سازمان های تروریستی بار دیگر اعلام می دارد؛ آمادگی کامل در برابر هر گونه تهدید و حرکت احمقانه دشمنان را دارد و با اتحاد و همدلی با برادران عزیزمان در سپاه پاسداران اسلامی و نیروهای مسلح در هر میدانی طومار آنها را در هم خواهیم پیچید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها