بازدید معاون بنیاد شهید کشور از مناطق سیل‌زده لرستان

«منصور میرمرادی» معاون بنیاد شهید و امورایثارگران کشور به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده استان لرستان امروز سه‌شنبه وارد این استان شد.
کد خبر: ۳۴۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 09April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «منصور میرمرادی» معاون بنیاد شهید و امورایثارگران به منظور  بازدید از مناطق سیل‌زده استان لرستان به ویژه شهرهای «پلدختر» و «معمولان»  امروز (سه شنبه 20 فروردین ماه) وارد این استان شد.

 وی که در بدو ورود در گلزار شهدای شهر خرم‎آباد حضور یافت، در جمع خبرنگاران با اشاره به سیل اخیر در برخی از شهر های کشور، اظهار داشت: از تمام ظرفیت‌ها برای بازسازی منازل ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدای مناطق سیل‌زده استفاده خواهیم کرد.

میر مرادی افزود: علاوه‌ بر تسهیلات ارزان‌قیمت و کمک‌های بلاعوض دولت، از ظرفیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای یاری‌رساندن به ایثارگران سیل‌زده بهره گرفته می‌شود.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت  تسهیلات به خانواده های شاهد و ایثارگر خسارت دیده از سیل خبر داد و گفت: از صندوق شاهد و ایثارگر تا سقف 10 میلیون تومان فوق‌العاده علاوه بر تسهیلاتی که قبلاً ایثارگران استفاده کرده باشند کمک خواهد شد.

وی با بیان این‌که حدود 14 گلزار شهدا در سیل های اخیر آسیب‌دیده‌اند، تصریح کرد: کارگروه‌های ساماندهی گلزارها تشکیل می شود و برای ساماندهی گلزارها هم به‌صورت ملی کمک خواهد شد و هم از ظرفیت‌های استانی بهره گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها