کریمی در تذکر شفاهی:

آمریکا نمی‌تواند خللی در پیوند ناگسستنی ملت ایران با سپاه ایجاد کند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: آمریکای تروریست‌پرور با حرکت احمقانه خود نمی‌تواند خللی در پیوند ناگسستنی ملت ایران با سپاه ایجاد کند.
کد خبر: ۳۴۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ - 09April 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی اظهار داشت: سپاه یادگار پر خیر و برکت امام راحل (ره)، نماد بارز تفکر انقلابی و بازوی ولایت و تکیه گاه مستحکم ملت ایران و حافظ انقلاب و امنیت کشور است ضمن اینکه آمریکای تروریست پرور با حرکت احمقانه خود نمی‌تواند خللی در پیوند ناگسستنی ملت ایران با سپاه ایجاد کند.

وی با اشاره به بروز سیل در استان مرکزی که خسارات زیادی در اراضی زراعی ایجاد کرده و موجب اتلاف دام‌های مردم و خانه‌های شهری و روستایی شد افزود: تاکنون صد‌ها میلیارد تومان خسارت به این شهر‌ها وارد شده البته با مدیریت خوب استان و با همکاری نیرو‌های سپاه، بسیج، هلال احمر و نیرو‌های مردمی شاهد بودیم که این خسارات به حداقل رسید، ولی با این حال انتظار داریم مسئولان جبران خسارات را تسریع کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس در تذکری خطاب به محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی درباره فعالیت دلالان در بازار سلف گندم خاطرنشان کرد: آن‌ها قیمت‌هایی بالاتر از ۲ هزار تومان به کشاورز‌ها پیشنهاد می‌دهند که بازار گندم را طی ماه‌های آتی که فصل برداشت است تحت تاثیر قرار می‌دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار