استاندار بوشهر:

سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است

«عبدالکریم گراوند» گفت: سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و یک نیروی نظامی رسمی، که افتخار مبارزه با تروریست در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۳۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ - 09April 2019

سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز (سه‌شنبه 20 فروردین ماه) در کارگروه آب و کشاورزی استان بوشهر با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و محکوم کردن اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: حرکت زشت سردمداران آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این حرکت استکبار جهانی در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قابل‌قبول نیست گفت: این اقدام آمریکا همانند امضای سند واگذاری زمین بلندی‌های جولان که مربوط به کشور دیگری است را به نام رژیم اشغالگر قدس می‌زنند.

وی با بیان این که سپاه پاسداران در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد تأکید کرد: یک نیروی نظامی رسمی، که افتخار مبارزه با تروریست در کارنامه خود دارد، سران آمریکا آن را در لیست گروه تروریستی قرار می‌دهد که این اقدام آمریکا، ضمن پشیمانی آنان، چیزی عایدشان نمی‌شود.

استاندار بوشهر امضاء واگذاری بلندی‌های جولان به اسرائیل که بخشی از خاک سوریه است را نقض آشکار قوانین بین‌المللی دانست و تصریح کرد: اقدام واگذاری بلندی‌های جولان از سوی سران آمریکا به اسرائیل در واقع هدیه انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار