رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس خبر داد؛

کمک ۱۲۵ میلیون ریالی یک بانوی فرهنگی در فردوس به سیل‌زده

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس از کمک ۱۲۵ میلیون ریالی یک بانوی فرهنگی به جمعیت هلال احمر فردوس جهت کمک به هموطنان سیل‌زده خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ - 10April 2019

‍ کمک ۱۲۵ میلیون ریالی یک بانوی فرهنگی در فردوس به هموطنان سیل زده«سیدحسین لاژوردی» رئیس جمعیت هلال احمر فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: یک بانوی فرهنگی با توجه به نیاز مبرم ‌هموطنان در مناطق سیل زده، با اهدای گردنبند خود به ارزش ۱۲۵ میلیون ریال به یاری هموطنان سیل‌زده شتافت که البته تأکید بر اعلام نشدن نام خود داشت.

وی با اشاره به اینکه این بانوی فرهنگی هدف از این اقدام ارزشمند ابراز همدردی و کمک با هموطنان سیل زده عنوان کرده، افزود: از تمام همشهریان عزیز می خواهم تا با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه با جمعیت هلال احمر همراهی کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر فردوس عنوان کرد: تمام همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به جمعیت هلال احمر، کمک‌های غیرنقدی، اعم از پوشاک، پتو، کنسرجات، پوشک، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، ظروف و... را جهت ارسال به مناطق زلزله زده ‌اهدا کنند.

لاژوردی با بیان اینکه همشهریان عزیز و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را نیز از طریق ‌مراجعه به‌ تمام بانک‌های شهرستان و‌ واریز به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و یا صندوق‌های جمعیت هلال احمر سطح شهر واریز نمایند، خاطرنشان کرد: همچنین همشهریان عزیز می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #112*780* و یا واریز به شماره کارت 6104337999999996 به یاری سیل‌زدگان بشتابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار