جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

آمریکا در منطقه ناکام مانده است/ امروز مردم و نیرو‌های نظامی همدل و هم جهت هستند

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز دشمن هزینه‌های بسیاری در منطقه داشته است و به خواسته‌های خود نرسیده و همه این ناکامی‌ها را از چشم ملت ایران اسلامی و از سپاه پاسداران می‌بیند.
کد خبر: ۳۴۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 10April 2019

آمریکا در منطقه ناکام مانده است / امروز مردم و نیروهای نظامی همدل و هم جهت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار حمزه فلاح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز اظهار داشت: دشمن خبیث، احمق و نادان، سپاه پاسداران را تروریست معرفی می کند و این نشان از عصبانیت آنان و نشان از حقانیت سپاه پاسداران دارد.

وی افزود: امروز دشمن هزینه های بسیاری در منطقه داشته است و به خواسته های خود نرسیده و همه این ناکامی ها را از چشم ملت ایران اسلامی و از سپاه پاسداران می بیند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: ما شاهد بودیم که دیروز همه ملت ایران پاسدار بودند و مردم از همه جناح ها و با همه سلیقه ها وارد سپاه پاسداران شدند و در شبکه های اجتماعی پیام دادند و وحدت بیشتر نیروهای مسلح و مردم را رقم زدند و اوج این همدلی را ما در سیل اخیر شاهد هستیم.

فلاح بیان داشت: امروز می بینیم که مردم همه در کنار هم قرار دارند و با همدیگر همجهت و همدل هستند که ما نمونه آن را در خرم آباد و خوزستان دیده ایم.

به گفته وی ارتش قهرمان، سپاه عزیز و نیروهای انتظامی و مردم در کنار هم در تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند.

وی ادامه داد: مردم ما در کردستان، مردم مناطق سیل زده را پشتیبانی می کنند و این شیرین و لذت بخش است و دشمن این را می بیند و این وحدت و همدلی روز به روز بیشتر می شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مردم در ابعاد مختلف در بعد سیاسی و فرهنگی و اقتصادی همدل و همصدا هستند و این همدلی باید همیشه وجود داشته باشد.

به گفته وی سپاه پاسداران با افتخار در کنار مسئولین است و توانمندی خوبی دارد که در ابعاد مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد.

فلاح ادامه داد: امروز در حوزه محرومیت زدایی ما دست تمامی مسئولین را می فشاریم و آماده ایم تا در هر بخشی از آن وارد شویم.

وی یادآور شد: در بحث اردوهای جهادی باید گفت بیش از 600 گروه جهادی هم اکنون در کردستان فعال است؛ گروه های جهادی که باید از توانمندی آنان در ابعاد و بخش های مختلف استفاده کرد.

فلاح افزود: در حوزه اشتغال زایی توانمندی داریم و بسیج سازندگی ما در این حوزه ماموریت دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی کردستان ادامه داد: ظرفیت های اقتصادی خوبی در استان کردستان و در شهرستان قروه وجود دارد و باید از طرح های مناسب حمایت کرد.

به گفته فلاح امروز یکی از ماموریت هایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند از بین بردن آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: ما به دنبال اقدام هدفمند هستیم و برای کمک به مسئولین آماده ایم و در این رابطه در حوزه اعتیاد وارد شده ایم و در قالب طرح کرامت به دنبال کمک به رفع این مشکل هستیم.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود با تقدیر از خدمات سرهنگ محمدرضا حیدری اظهار داشت: سرهنگ حیدری زحمت زیادی کشیدند و تلاش بسیاری داشتند و هم اکنون در بخش دیگری از توانمندی ایشان بهره مند خواهیم شد و برادر مومنی مسئولیت های بسیاری در استان داشته اند و در قروه نیز می توانند موفقیت های بسیاری را کسب کنند.

وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه های مسجد محور افزود: اولین فعالیت شما این باشد که مسجد محوری را در راس امور خود قرار دهید و مسجد را پایگاه فعالیت بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها