نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

سپاه پاسداران حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی است

«سیدحسن حسینی‌شاهرودی» گفت: سپاه پاسداران حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی، نظام و کشور است و شاهدیم که در مواقع حساس نظام، به کمک دولت می‌آید.
کد خبر: ۳۴۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ - 10April 2019

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی، نظام و کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدحسن حسینی‌شاهرودی» نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار مسئولان استان سمنان با فرمانده و کارکنان سپاه استان به مناسبت روز پاسدار به میزبانی ستاد فرماندهی سپاه سمنان، با بیان اینکه امروز شاهدیم که به نوعی انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی در تمام منطقه و به خصوص عراق سیطره یافته، اظهار داشت: این تفکر انقلابیگری و اسلامیت است که در کشورهای منطقه رواج یافته و امروز شاهد گسترش آن هستیم.

وی افزود: بر همگان مسجل است که آمریکا داعش را در منطقه با همراهی کشورهای غربی و معاندان نظام‌جمهوری اسلامی خلق کرد تا انقلاب مردم ایران و جمهوری اسلامی را حذف کند.

این مسئول ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است، عنوان کرد: حضور مستشاری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشورهای تحت تجاوز داعش و پیروزی محور مقاومت بر این گروه تروریستی، خشم دشمنان و معاندان نظام‌ جمهوری اسلامی و به خصوص آمریکا را برانگیخت.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی، نظام و کشور است و شاهدیم که در مواقع حساس نظام، به کمک دولت می‌آید، گفت: از اقدامات سپاه استان سمنان در بحران به وجود آمده در شرق استان در پی بارش‌های اخیر به صورت ویژه قدردانی می‌کنیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه نیز بیان داشت: امیدواریم همراهی و همدلی دولت، سپاه و مردم بیش از پیش ادامه داشته و تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها