نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی:

سپاه پاسدارن نماد انقلاب اسلامی است

«احمد همتی» گفت: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی رسمی متعلق به یک حکومت رسمی و برگرفته از متن مردم است و در همه بحران‌ها از جمله نظامی، اجتماعی، سیاسی و طبیعی به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارد.
کد خبر: ۳۴۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ - 10April 2019

سپاه پاسدارن در واقع نماد انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «احمد همتی» نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان استان سمنان با فرمانده سپاه استان به مناسبت روز پاسدار ضمن بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم که در آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز جای دارد، خداوند می‌فرماید سطح آمادگی ما باید به میزانی باشد که دشمنان شما، از شما بترسند، اظهار داشت: بر اساس این آیه ما حق داریم در برابر اقدامات و برنامه‌ریزی هایی که دشمنان دارند، آمادگی لازم برای دفاع را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر آمادگی در برابر برنامه ریزی دشمنان داشته باشیم، تنها حداقل‌ها را فراهم کرده‌ایم، افزود: بعد از خروج ترامپ از برجام، در مجلس بیان کردیم که این اقدامات تنها مختص ایران نیست و خطر اقدامات این فرد برای تمام دنیا خواهد بود لذا بر این اساس معتقدیم که ترامپ یک یاغی بین المللی است.

عضو خانه ملت گفت: ترامپ در طول مدت حضور خود در پست ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا، از بسیاری پیمان‌های بین المللی نیز خارج شده و اقداماتی همچون تهدید کشورها و با حمایت از القاعده و داعش، قوانین بین المللی را نقض کرده است.

همتی با بیان اینکه اقدامات و سوابق آمریکا و دولت آن از مصادیق بارز تروریسم بین المللی را دارد، ابراز کرد: اجرای کودتای نظامی در حکومت‌های مردمی و حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی از مصادیق بارز تروریسم است که دولت آمریکا نسبت به اجرای آن اقدام‌کرده است لیکن باید با برنامه ریزی دقیق ضمن حفاظت از نظام‌جمهوری اسلامی، مدافع ملت‌های مظلوم جهان باشیم.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نیروی نظامی رسمی متعلق به یک حکومت رسمی و برگرفته از متن مردم است و در همه بحران‌ها از جمله نظامی، اجتماعی، سیاسی و طبیعی به عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارد، افزود: این نهاد انقلابی در واقع نماد انقلاب اسلامی است و باید برای این نماد، قداست خاصی قائل باشیم.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه نیروهای نظامی و انتظامی کشور ازجمله ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تعامل، همراهی و همکاری بسیار ویژه و مطلوب برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها