نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

ترامپ به دنبال ایجاد تشنج در خاورمیانه است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» بابیان اینکه ترامپ با تروریست خواندن سپاه به دنبال ایجاد تشنج در خاورمیانه است، گفت: این اقدام آمریکا از ضعف و سرافکندگی استکبار جهانی حکایت دارد.
کد خبر: ۳۴۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 10April 2019

ترامپ به دنبال ایجاد تشنج در خاورمیانه است/ سرافکندگی استکباربه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان، چهارشنبه در دیدار با فرمانده و پاسداران سپاه قائم (عج) استان سمنان هم‌زمان با روز پاسدار در حسینیه شهدای گمنام این نهاد ضمن بیان اینکه ترامپ با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تشنج در منطقه خاورمیانه است، ابراز داشت: آمریکا و متحدانش هر زمان که به بن‌بست می‌رسند می‌کوشند تا با ایجاد هجمه‌های مختلف ذهن مردم و جامعه جهانی را به سمت دیگری سوق دهند که خوشبختانه مردم در این زمینه هوشیار و اقدامات ترامپ را محکوم می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه یاوه‌گویی‌های آمریکا راه به‌جایی نخواهد برد و این بار تیر آن‌ها به سنگ می‌خورد، اضافه کرد: خوشبختانه ملت و مردم انقلابی ما در برابر هرگونه توطئه و هجمه علیه نیروهای امنیتی و ارزشی کشور بیدار و پشتیبان آن‌ها هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم همواره پشت سر سپاه پاسداران ایستاده و از آن‌ها حمایت می‌کنند، ابراز داشت: آمریکا می‌داند که با حضور نیروهای سپاه پاسداران در منطقه دیگر جایی برای دخالت در کشورهای خاورمیانه ندارد از این‌رو این بار از طریق تروریست خواندن سپاه می‌کوشد تا نقش خود را پررنگ جلوه داده و از اهمیت نیروهای ما کم کند که هرگز در این راه موفق نمی‌شود.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه اقدام اخیر آمریکا از ضعف و سرافکندگی استکبار جهانی حکایت دارد، تصریح کرد: مردم قدردان نیروهای بسیج و سپاه هستند زیرا اگر این نیروها نبودند امروز چه‌بسا به سرنوشت کشورهایی نظیر سوریه مواجه بودیم و کشور از هر سو مورد تجاوز دشمن قرار داشت.

وی اضافه کرد: مردم از ایستادگی و تلاش‌های جهادی نیروهای سپاه پاسداران آگاهی داشته و به آن‌ها افتخار می‌کنند و همچون سنوات گذشته این بار مردم با پشتیبانی از سپاه پاسخ قاطع و کوبنده به استکبار جهانی و هجمه‌های آن‌ها خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار