امیر آراسته:

حرکت انقلاب اسلامی متوقف نخواهد شد

رئیس هیات معارف جنگ شهید صیادشیرازی گفت: هر چند عده‌­ای سست عنصر به دنبال آن هستند تا انقلاب اسلامی را از حرکت باز دارند؛ اما تلاش آنها راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی به دلیل برخورداری از رهبری حکیم، مردمی فهیم و نیروهای مسلح جان برکف متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۳۴۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ - 10April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» مراسم بزرگداشتی به میزبانی قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «ناصر آراسته» جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا و رئیس هیات معارف جنگ شهید صیادشیرازی، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، جمعی از کارکنان نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی و اقشار مختلف مردم امروز (چهارشنبه 21 فروردین‌ماه) در مجتمع فرهنگی مهدیه مشهد برگزار شد.

امیر آراسته در این مراسم با محکوم کردن رئیس جمهور آمریکا در معرفی سپاه پاسداران به عنوان یک سازمان تروریستی اظهار داشت: سیاستمداران نابخرد، جنایتکار، خبیث و تروریست آمریکا اگر حماقت کنند و دست به اقدام ناشایستی بزنند ما سربازان ارتش اسلام با مشت محکم پاسخ آنها را خواهیم داد.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از سیره عملی امیر شهید «صیادشیرازی» در خصوص ولایت­‌پذیری این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح دستورات فرماندهی کل قوا را با جان و دل به عنوان تکلیف الهی می­‌پذیرند و آن را انجام می­‌دهند. اگر امروز جمهوری اسلامی جزو هشت کشور دارنده دانش موشکی است نشان از اطاعت نیروهای مسلح از فرماندهی کل قوا دارد.

رئیس هیات معارف جنگ شهید صیادشیرازی ادامه داد: اگر مسئولان کشور نیز همانند نیروهای مسلح و دانشمندان هسته‌­ای در جهت خودکفایی کشور گام بردارند شاهد پیشرفت و آبادانی کشور در تمام حوزه­‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به دلیل اینکه چشم به کدخدا نداشتند و تدابیر رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دادند، توانستند به باور «ما می‌­توانیم» دست پیدا کنند و 93 درصد از نیازمندی­‌های خود را در داخل تولید ­کنند.

آراسته تصریح کرد: پیشرفت­‌های جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی باعث شده تا دونالد ترامپ سپاه پاسداران را به عنوان یکی از سازمان‌های تروریستی معرفی کند که این موضوع نشان از ترس سیاستمداران آمریکایی از انقلاب اسلامی دارد.

جانشین گروه مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: هر چند عده‌­ای سست عنصر به دنبال آن هستند تا انقلاب را از حرکت باز دارند؛ اما تلاش آنها راه به جایی نخواهد برد. شاید حرکت انقلاب کُند شود اما متوقف نخواهد شد چون این کشور دارای رهبری حکیم، مردمی فهیم و نیروهای مسلح جان برکف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار