نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته‌اند

حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» با اشاره به اینکه جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته اند، گفت: جانبازان حجتی بر ایثار، گذشت و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۴۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ - 10April 2019

جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته اندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز به همراه چندی از مسئولان استانی با حضور در منزل آقایان «حسن یعقوب پور» جانباز 70 درصد و «حسن سعیدی» جانباز 70 درصد از صبر و پایمردی این جانبازان و خانواده آنان تجلیل و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند، گفت: جانبازان ستون‌های خیمه ولایت، سند وفاداری، افتخار، شهامت و شجاعت ملت ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جانبازان درس بصیرت و وفاداری را از جانباز بزرگ دشت کربلا آموخته اند، عنوان کرد: جانبازان حجتی بر ایثار، گذشت و پاسداری از انقلاب اسلامی هستند.

خاطرنشان می شود؛ جانباز حسن یعقوب پور متولد سال 1314 است که در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه در اثر اصابت ترکش از ناحیه قفسه سینه، دست، چشم، پا و شکم مجروح شد و به درجه جانبازی نایل گشت. جانباز حسن سعیدی نیز حین اعزام به مناطق عملیاتی در اثر سانحه رانندگی از ناحیه چشم، گلو، فک، جمجمه و سر و اعصاب دچار مجروحیت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار