جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ارتش:

اقدام اخیر ترامپ بهانه‌ای جهت ایجاد اختلاف میان نیروهای مسلح است

دریادار دوم «بابک امینی» گفت: اقدام ترامپ به جهت قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه‌های تروریستی بهانه جهت ایجاد اختلاف میان نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۳۴۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ - 10April 2019

اقدام اخیر ترامپ بهانه ای جهت ایجاد اختلاف میان نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، دریادار دوم «بابک امینی» جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ارتش امروز (چهارشنبه) در آیین بیستمین سالگرد بزرگداشت شهادت امیر سپهبد «علی صیادشیرازی» و 110 شهید شاخص نیرو‌های مسلح اظهار داشت: کفار با دشمنی که با این مرز و بوم داشتند شهید صیادشیرازی را ترور کردند.

وی گفت: دشمنان در چندین نقطه کشور درگیر مبارزه بودند و زمانی که توطئه‌های آنها نتیجه نگرفت بحث جنگ تحمیلی پیش آمد.

امینی به اهمیت رونق تولید در کشور اشاره کرد و گفت: وضعیت تجهیزات ما در حد درجه 2 و 3 بود و برخی مواقع نیاز بود جهت آموزش و آشنایی با این تجهیزات به کشورهای آمریکا و اروپا سفر می‌کردیم که این خود دلیلی بر وارد شدن فرهنگ غرب به کشور بود.

جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز با همت جوانان این مرز و بوم پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی ساخته می‌شود خاطرنشان کرد: خودکفایی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در ساخت سلاح های پیشرفته باعث شده دشمنان کوچکترین نگاه چپ به آب و خاک این سرزمین اسلامی نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه انگیزه باعث شد که شهدای ما در مقابل دشمنان در تمام عرصه‌های نبرد و اکنون به عنوان مدافعان حرم در کشورهای همسایه دفاع کنند تصریح کرد: ما در رزمایش سال 97 با قدرت به همه نشان دادیم که ما می توانیم.

امینی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی جایگاه دنیوی و معنوی داشت گفت: یکی از مهمترین اهداف دشمنان ایجاد اختلاف میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

جانشین منطقه دوم نیروی دریایی ارتش متذکر شد: اقدام ترامپ به جهت قرار دادن نام سپاه پاسداران در گروه های تروریستی بهانه جهت ایجاد اختلاف میان نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار