کارشناس مسائل سیاسی:

سپاه نور چشم نظام و ولایت است

ابوالفضل فخرالاسلام گفت: سپاه نور چشم نظام و ولایت و بهترین حامی و دلسوز مردم است.
کد خبر: ۳۴۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 10April 2019

سپاه نور چشم نظام و ولایت است«ابوالفضل فخرالاسلام» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی اظهار داشت: آمریکا از عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستأصل شده و راهی جز فرار از منطقه ندارد، از این‌رو تروریستی خواندن سپاه پاسداران نشان از استیصال آمریکا است.

فخرالاسلام عنوان کرد: خباثت امریکا در همین نکته نمایان است که در آستانه سالروز ولادت بزرگ پاسدار اسلام امام حسین(ع) و روز پاسدار، سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی می کند.

وی افزود: معرفی نیروی مسلح قانونی و رسمی یک کشور به عنوان یک سازمان تروریستی بدعتی است که برای اولین بار در جهان توسط آمریکای جنایت‌کار و پایه‌گذار تروریسم جهانی به وقوع پیوسته است.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین بهره‌برداری انتخاباتی در انتخابات سال آینده آمریکا و حفظ «نتانیاهو» در جریان انتخابات پیش رو را عامل تروریستی خواندن سپاه دانست و اضافه کرد: آمریکا راهی برای فرار از منطقه ندارد و این فریاد عجز و ناتوانی آمریکاست که امروز بلند شده است.

فخرالاسلام ادامه داد: به طور قطع این اقدام و تصمیم آمریکا تبعات و آثار منفی را برای منزوی کردن آمریکا به همراه خواهد داشت و به هیچ وجه مورد حمایت جامعه جهانی و اجماع بین‌المللی قرار نخواهد گرفت.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه این حماقت آمریکا به انسجام وحدت داخلی ایران کمک خواهد کرد گفت: با توجه به اقتدار و امنیتی که سپاه پاسداران برای کشور فراهم کرده است، مردم قدرشناس ایران در راستای حمایت از این نیروی مسلح رسمی و قانونی کشور با انسجام بیشتری در میدان حاضر خواهند شد.

فخرالاسلام یادآور شد: سپاه نور چشم نظام و ولایت و بهترین حامی و دلسوز مردم است، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اگر سپاه نبود امروز داعش در شهرهای ایران جولان می‌داد، اگر سپاه نبود امنیتی در ایران و منطقه وجود نداشت.

وی متذکر شد: همه باید بدانیم اگر سپاه نبود، هم اکنون عراق و سوریه به دست امریکا افتاده بود و اگر امروز این اقدام نابخردانه آمریکا را در تروریستی خواندن سپاه می‌بینیم، این از استیصال آمریکای شکست خورده در حال فرار است که با این فضاسازی می‌خواهد ننگ شکست خود را بپوشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها