فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان:

شهید «صیادشیرازی» پیوند دهنده بدنه ارتش با حرکت‌های انقلابی بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان گفت: اقدامات ارزشمند شهید صیادشیرازی در قبل از انقلاب به واسطه رابطه معنوی ایشان با علمای اسلام و روحانیت معظم در آگاه‌سازی نیروهای ارتشی، نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و باعث پیوند بدنه ارتش با حرکت‌های انقلابی بود.
کد خبر: ۳۴۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ - 10April 2019

صیاد شیرازی پیوند دهنده ارتش با حرکت‌های انقلابی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «مراد خوشکنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان در مراسم بیستمین سالروز شهادت علی صیادشیرازی که امروز (چهارشنبه) در حوزه کمالیه لرستان برگزار شد، ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران اظهار داشت: حمایت تمام قد ارتش جمهوری اسلامی ایران را خصوصا در خطه لرستان از این نهاد انقلابی و مدافع امنیت کشورهای اسلامی اعلام می‌کنم.

وی با ذکر برخی از ویژگی‌های شهدا، افزود: شهدا الگوهای جاودانه‌ای هستند که برای دفاع از حق و آرمان‌های الهی همه چیزشان را در طبق اخلاص نهادند.

فرمانده قرار گاه عملیاتی لشکر 84، امام حسین (ع) را نمونه کاملی از ایثار و فداکاری دانست و گفت: اهتمام و تأسی شهدا به سرمشق‌های کربلا نمونه‌ای از فرهنگ عاشوراست.

خوشکنار با بیان اینکه شهید صیاد‌شیرازی مجاهدی صدیق، رزمنده‌ای نستوه و وفادار به ولایت بود  بیان داشت: این عهد و پیمانی که بر خدای خود برای حمایت از دین اسلام بسته بود تا آخرین لحظه پایدار بود.

وی با ذکر این مطلب که خدمات شایسته شهید صیادشیرازی در قبل از انقلاب و انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: اقدامات ارزشمند این شهید بزرگوار در قبل از انقلاب به واسطه رابطه معنوی ایشان با علما اسلام و روحانیت معظم در آگاه‌سازی نیروهای ارتشی، نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و باعث پیوند بدنه ارتش با حرکت های انقلابی بود.

فرمانده قرار گاه عملیاتی لشکر 84 لرستان اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس صیاد‌شیرازی با تدابیر خاص و تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی مشترک بین ارتش و سپاه موجب هم‌افزایی نیروهای مسلح شد.

این فرمانده، شهید صیادشیرازی را نماد وحدت و وفاداری به ولایت دانست و ادامه داد: این شهید والامقام مورد تایید فرماندهی کل قوا بود.

وی با اشاره به نقش مؤثر شهید صیاد‌شیرازی در عملیات مرصاد، خاطر‌نشان کرد: شهید صیاد‌شیرازی چنان ضربه‌ای به پیکر منفور منافقین زد که درس عبرتی برای دشمنان شد که هیچ‌گاه اجازه تعدی به کشور را ندهند و همین شجاعت، ایثار و ولایت‌مداری شهید صیاد‌شیرازی باعث کینه منافقین کور دل شد تا اینکه ایشان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار