برگزاری مراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در اردبیل

مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در اردبیل برگزار و خصوصیات بارز اخلاقی و کاری شهید برای حاضران تبیین شد.
کد خبر: ۳۴۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ - 10April 2019

برگزاری مراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید»علی صیاد شیرازی» در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، پیش از ظهر امروز مراسم گرامی داشت سالروز شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و تیپ چهل متحرک هجومی ارتش در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مقامات لشکری و کشوری استان برگزار شد سرهنگ پیاده ستاد «مجتبی جعفری» از اساتید گروه معارف جنگ شهید صیاد شیرازی ضمن بیان خصوصیات اخلاقی شهید، از تلاش شهید صیاد شیرازی در راستای ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه گفت و افزود: شهید صیاد شیرازی بنیان گذار ایده وحدت بین این دو نیرو بود و توانست این ایده خود را با اخلاص و صداقتی که داشت با موفقیت پیاده کند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ پیاده ستاد «محمد سلیمانیان مدبر» فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش، سپاه و ارتش را یک نیروی الهی و دوست و برادر یکدیگر معرفی کرد که در همه حال پشتیبان هم بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار