سردار تنگسیری:

شهید صیاد شیرازی سرباز مخلص ولایت بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید صیاد شیرازی در زمان حیات امام خمینی (ره) و بعد از آن در دوران زعامت مقام معظم رهبری یک سرباز مخلص برای ولایت بود.
کد خبر: ۳۴۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ - 11April 2019

شهید صیاد شیرازی سرباز مخلص ولایت بودسردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره ولایت‌پذیری شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: صیاد شیرازی مردی بسیار بزرگ، ولایت‌مدار و خودساخته بود؛ کسی که خودش را فراموش و همه وجودش را وقف اسلام کرده بود.

وی افزود: افتخار این را داشتم که در زمان حیات شهید صیاد از نیرو‌های تحت امر ایشان در حوزه بازرسی باشم. شهید صیاد به وقت نماز اهمیت خاصی می‌داد و هنگام نماز، یا خودش به عنوان پیشنماز می‌ایستاد و یا اگر طلبه‌ای در جمع حضور داشت، نماز را به جماعت می‌خواند.

سردار تنگسیری با اشاره به اینکه این شهید والامقام به موضوع ورزش و آمادگی جسمانی نیز اهمیت می‌داد، تصریح کرد: صیاد شیرازی در جریان انقلاب، پس از پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس کار‌های بزرگی انجام داد؛ حتی زمانی که بنی صدر در اوایل جنگ برخورد‌های بدی با شهید صیاد شیرازی داشت، این شهید والامقام به دلیل اعتقاد به مسیری که انتخاب کرده بود، هیچ‌گاه عقب‌نشینی نکرد.

وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی در زمان حیات امام خمینی (ره) و بعد از آن در دوران زعامت مقام معظم رهبری یک سرباز مخلص برای ولایت بود. ایشان با داشتن اشراف همه‌جانبه بر مسائل نظامی، دائماً بر ارتقای آمادگی نیرو‌های مسلح و تجهیزات دفاعی تأکید داشت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها