دشمن نهاد مقدسی را تروریست خواند، که ضدتروریست عمل کرد

معاون هماهنگ کننده هیئت معارف جنگ سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» گفت: آن‌ها نهاد مقدسی را تروریست خواندند که ضد تروریست عمل کرده. پس شما با این فکر و عقیده لجبازی می‌کنید و ما کنار سپاه هستیم و سپاه پاسداران، بازوی توانمند نظام انقلاب اسلامی مگر می‌شود تنها بماند.
کد خبر: ۳۴۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ - 10April 2019

دشمن نهاد مقدسی را تروریست خواند، که ضدتروریست عمل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر سرتیپ «اسدالله حیدری»، معاون هماهنگ کننده هیئت معارف جنگ سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در بیستمین سالگرد شهادت «علی صیاد شیرازی» در حسینیه ثارالله اظهار داشت: رمز پیروزی ما وحدت است و ما همان ارتشی هستیم که صیادشیرازی در سال۶۲ دستان ما را در دست هم قرار داد و به وحدت دعوت کرد و با خواندن آیات قرآنی و دعای توسل، عملیات بزرگ فتح ‌المبین انجام شد.

سرتیپ امیر حیدری با بیان اینکه ستون اصلی انقلاب و بازوی توانمند نظام انقلاب اسلامی سپاه پاسداران است و مگر می‌شود تنها بماند افزود: حضور رزمندگان سپاه و ارتش در کنار هم با رمز پیروزی، وحدت است و ما این از خودگذشتگی‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنیم و ما با وحدت در سراسر ایران اسلامی با صدای بلند فریاد می‌زنیم، استکبار جهانی در راس آن آمریکا که فریب خورده صهیونیسم این شیطان بزرگ است، نه در طبس، نه در پایگاه نوژه و نه در ۸ سال دفاع مقدس، نتوانستید این ملت را به زانو دربیاورید و ما با یکی شدن و با حفظ وحدت جواب یاوه گویی شما را خواهیم داد.

وی گفت: آنها نهاد مقدسی را تروریست خواندند که ضد تروریست عمل کرده، پس شما با این فکر و عقیده لجبازی می کنید و ما کنار سپاه هستیم و امروز تکمیل کننده دفاع مقدس، دفاع از باارزش‌ترین نهاد انقلاب و همکاری سیل زدگان است زیرا مردمی که پایه محکمی برای رزم بودند، امروز به کمک احتیاج دارند.

معاون هماهنگ کننده هیئت معارف جنگ سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» افزود: شهید صیادشیرازی مرد اخلاص و عمل بود، در خیلی از ماموریت‌ها توفیق داشتم همراه این بزرگوار باشم و چنین بزرگوارانی برای ما و جوانان الگو می‌باشند که برای رسیدن به هدف دینی، اسلامی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه ایشان در مورد اینکه قهرمان کیست می‌فرماید: قهرمان کسی است که با نفس عماره خود مبارزه کند و در مسیر خدا قدم بردارد و ولایت مدار باشد افزود: از خصوصیات بارز صیاد، پرهیزکاری، اخلاص و شجاعت و ایثارگری، پدری مهربان و رزمنده‌ای بود که در کنار سربازان به عنوان فرمانده در نوک پیکان حمله به دشمن قرار داشت.

حیدری با بیان اینکه شهید چمران در دفاع از ارتش گفت: من به یک ارتشی «صیاد شیرازی» در نماز اقتدا کردم و پشت سرش نماز خواندم، ادامه داد: شهید صیاد در اوج معنویت بود و در هشت سال دفاع مقدس، یکی از یادگارهای بزرگ ایشان ایجاد وحدت و همدلی در بین نیروی‌های مسلح است و این همدلی باعث شد عملیات‌هایی چون بیت‌المقدس، طریق القدس انجام بگیرد، ایشان خستگی را خسته کرد

وی در پایان اظهار داشت: شهید صیاد ورزیده‌تر و توانمندتر از آن بود که از خود دفاع کند، اما چگونه شد که به شهادت رسید؟ شخصی در لباس رفتگر ورود پیدا می‌کند و در روز 21 فرودین که ایشان دیدند یک رفتگر یک شکوائیه‌ای دارد و مشغول خواندن شکوائیه در ماشین می‌شوند که این منافق ایشان را به شهادت می رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار