دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با جانبازان

همزمان با سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
کد خبر: ۳۴۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ - 13April 2019

سرکشی و دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با جانبازانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، همزمان با سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با 2 تن از پیشکسوتان و جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری در این دیدارها ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفظل(ع) و امام سجاد(ع)، از جانبازان به عنوان سرمایه هایی یاد کرد که جان بر کف نهادند و برای دفاع از ناموس ملت از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و در حسرت شهادت بی تابی می کنند.

وی جانبازان صبور را مجموعه ا‌ی از رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی دانست که آرمان آنها پاسداری از رسالت حسین بن علی (ع) بزرگ پاسدار اسلام، و فرهنگ عاشورا در عصر جاهلیت مدرن است.

گفتنی است در این دیدارها که با حضور مدیرکل حوزه هنری انقلاب اسلامی و مسئول بسیج هنرمندان استان صورت پذیرفت از آقایان «جمشید علی بابایی» و «عباس عباسی» که از جانبازان دوران دفاع مقدس و مدیران اسبق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هستند سرکشی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار