دریادار سیاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهبرد شهید صیاد شیرازی پیروی از خط ولایت بود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه راهبرد شهید صیاد شیرازی پیروی از خطوط ترسیمی فرمانده معظم کل قوا بود، گفت: ایشان در اجرایی کردن تدابیر حضرت آقا سر از پا نمی‌شناخت.
کد خبر: ۳۴۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 11April 2019

راهبرد شهید صیاد شیرازی پیروی از خط ولایت بودامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده آجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به مقام والای شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید سرافراز صیاد شیرازی یک الگوی تمام و کمال فرماندهی بود.

وی افزود: این شهید بزرگوار از نظر تدین و ایمان، انقلابی‌گری، ولایت‌مداری، ایثارگری و انضباط یک فرمانده نمونه و قابل ستایش بود.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ایشان دارای پشتکار زیادی بود و با عشق، علاقه و انگیزه اقدامات بسیاری را در دفاع مقدس و در مجموعه ارتش انجام داد و به همین دلیل، می‌توان این شهید را الگویی برای فرماندهان جوان دانست.

دریادار سیاری با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید صیاد تصریح کرد: تلاش می‌شود تا در آموزش نیروهای جوان از ویژگی‌ها و راهبردهای ایشان استفاده کنیم. راهبرد ایشان خطی بود که فرمانده معظم کل قوا ترسیم می‌کردند و ایشان در اجرایی کردن تدابیر حضرت آقا سر از پا نمی‌شناخت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار