صبر و استقامت جانبازان باید برای همه الگو قرار گیرد

آیت الله «مصطفی علما» گفت: صبر و استقامت جانبازان با این همه مشکلاتی که دارند باید برای همه الگو قرار گیرد چرا که این عزیزان با گرفتاری‌هایی غیرقابل وصفی که برایشان به‌واسطه دفاع از نظام و کشور به وجود آمده است، همچنان پشتیبان این نظام هستند.
کد خبر: ۳۴۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 10April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، صبر و استقامت جانبازان باید برای همه الگو قرار گیردآیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) ضمن عیادت از جانبازان «کوروش آسیابانی»، «رضا دهنوی» و «حمید رضا رجبی» اظهار داشت: جانبازان از پشتوانه های مهم انقلاب محسوب می شوند و تا به امروز حامی و پشتیبان مهمی برای انقلاب و کشور بوده اند.

وی افزود: صبر و استقامت جانبازان با این همه مشکلاتی که دارند باید برای همه الگو قرار گیرد چرا که این عزیزان با گرفتاری هایی غیرقابل وصفی که برایشان بواسطه دفاع از نظام و کشور به وجود آمده است، همچنان پشتیبان این نظام هستند.

وی گفت: نسل های جدید باید این از خودگذشتگی ها را ببینند و بدانند که چه خون هایی ریخته شده برای این که امروز در آرامش بتوانند تحصیل کنند و زندگی کنند و هرگز اجازه ندهند که توطئه های دشمنان خون های پاک و جانفشانی هایی که برای این کشور و نظام مقدس تقدیم شده است پایمال شود.

«کورش آسیابانی» تاکنون 6 بار در جبهه‌های حق علیه باطل مجروح و جانباز شده که آخرین آن در سال 94 در حلب سوریه توسط تروریست های آمریکایی صهیونیستی داعش اتفاق افتاد.

جانباز «رضا دهنوی» نیز پنج مرتبه در عملیات های مختلف دفاع مقدس در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت مجروح شده است.

همچنین «حمیدرضا رجبی» از پرسنل نیروی انتظامی بر اثر انفجار و اصابت نارنجک توسط اشرار از ناحیه سر در راه حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانباز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار