فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

حرکت نابجای ترامپ عامل وحدت با سپاه شد

سردار «مظاهری مجیدی» گفت: اظهارات نابخردانه رئیس ‌جمهور آمریکا موجب وحدت مسئولان نظام و مردم با سپاه شد.
کد خبر: ۳۴۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ - 10April 2019

حرکت نابجای ترامپ عامل وحدت با سپاه شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «مظاهری مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم تجدید عهد اصحاب رسانه استان با سپاه و محکومیت اظهارات اخیر رئیس‌ جمهور آمریکا، اظهار داشت: سپاه نهادی برگرفته از مردم است که هرگز از مردم جدا نبوده و بسیج هم که بدنه اصلی سپاه را تشکیل داده، برگرفته از نیروهای مردمی است.

مجیدی با اشاره به مردمی بودن شهید همدانی مؤسس سپاه استان بیان کرد: یکی از مواردی که موجب ماندگار شدن این شخصیت بزرگ شده، مردمی بودن ایشان است و وقت خود را در هر شرایط صرف مردم می‌کرد.

وی گفت: در زمین‌لرزه کرمانشاه هم سپاه استان ضمن حفاظت از مرزها به یاری حادثه دیدگان شتافت و با همه وجود به آن‌ها کمک کرد که همگی نشانه مردمی بودن این نیرو است.

فرمانده سپاه استان همدان تصریح کرد: مقایسه اظهارات نابخردانه ترامپ در مورد سپاه و حرف‌های او در دوران انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد که او در سیطره صهیونیست‌ها قرارگرفته که حرف‌های امروزش با دوران انتخابات 180 درجه تفاوت دارد.

مجیدی خاطرنشان کرد: هرچند دشمنان مکر می‌کنند، اما مدبّر قدرتمندی همه مکرها را خنثی می‌کند که علاقه تعدادی از جوانان نخبه برای تغییر رشته و تحصیل در رشته‌های وابسته به علوم هسته‌ای پس از شهادت مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته‌ای از نمونه‌های این مدعاست.

وی افزود: در عملیات مرصاد هم که هجمه خبیث جریان نفاق پدیدار شد؛ بسیاری که تا آن روز وارد میدان نبرد نشده بودند در کنار رزمندگان حاضر شده و همه برای مقابله با دشمن کمک کردند.

مجیدی تأکید کرد: این از عنایت‌های خداوند متعال است که برخی اتفاقات به نفع نظام جمهوری اسلامی رقم بخورد و شاید اگر صدها میلیارد تومان هزینه می‌کردیم تا این وفاق و همدلی در بین نیروهای مختلف کشور رقم بخورد، حاصل نمی‌شد، اما با اقدام اخیر دشمن، مجلس و دولت و مردم همه در کنار سپاه قرار گرفتند.

وی گفت: اعتقاد داریم که جمعیت 80 میلیونی ایران هرجا احساس کنند باید حافظ منافع کشور باشند؛ خود را عضوی از سپاه و بسیج اعلام می‌کنند؛ همان‌طور که قشرهای مختلف مجلس روز گذشته با پوشیدن لباس سبز این روحیه را نشان دادند.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: این وحدت و همدلی در ابتدای سال نشانه خوبی است زیرا دشمن از موفقیت‌های سپاه در عمر 40 ساله و حضور این نیرو در عرصه‌های مختلف عصبانی است.

سردار مجیدی اعلام کرد: امروز سپاه وارث شهدایی است که جان خود را برای حفاظت از اسلام و ولایت فدا کردند و محبت این نیرو در دل مردم نشسته و سپاه به‌عنوان فرزند ملت با توان بیشتری این مسیر را ادامه می‌دهد.

وی گفت: آمریکا روزی در عرصه هوا و فضا و دریا قدرتمند بود، اما امروز نیروهای مسلح در همه این عرصه‌ها به قدرت رسیده و سپاه در عرصه هوا و فضا و دریا حرف برای گفتن دارد به همین دلیل آمریکا و استکبار جهانی از دست این نیرو عصبانی شده است.

مجیدی بیان کرد: حضور سپاه در مناطق حادثه‌دیده بر اثر سیل موجب شد تا خود حادثه دیدگان پای کار بیایند و وحدت و وفاق برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شود.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به راه‌اندازی کمپین "من هم سپاهی‌ام" گفت: تنها پوشیدن لباس سبز معنای سپاهی بودن نیست؛ بلکه هر فردی دلش با امام(ره)و رهبری باشد؛ یک سپاهی است.

«مهرداد حمزه»، رئیس خانه مطبوعات استان همدان هم در ابتدای این دیدار گفت: اصحاب رسانه استان با هر سلیقه و گرایش سیاسی همچون سایر قشرها، اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا را محکوم کرده و محال است که مردم پشت سپاه را خالی کنند.

حمزه افزود: این اظهارات موجب شکل‌گیری همدلی و همراهی در بین مسئولان کشور شد و گروه‌های مختلف جامعه به حمایت از سپاه برخاسته‌اند.

وی بیان کرد: جامعه رسانه‌ای استان همدان ضمن تجدید بیعت با سپاه بابت کمک شایسته به استان‌های حادثه‌دیده لرستان و گلستان و مدیریت سیلاب‌ها در استان همدان از این نیرو قدردانی می‌کند.

«غلامرضا فریدونی» سرپرست روزنامه کیهان در همدان هم گفت: سپاه تنها یک لشکر نظامی صرف نیست؛ بلکه نیرویی مردمی بوده و از مردم جداشدنی نیست؛ ازاین‌رو تروریست خواندن سپاه، تروریست خواندن مردم ایران است.

فریدونی بیان کرد: سپاه عامل صلح و صفا در منطقه آسیای غربی است و جدا کردن این نیرو از منطقه به ضرر جهان تمام می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت شهیدان یوسفی مسجد مهدیه همدان افزود: اگر به افکار عمومی مردم جهان برگردیم متوجه می‌شویم که سپاه در قلب آن‌ها جای داشته و نگین درخشانی برای ملت‌های مستضعف جهان است و رئیس‌جمهور آمریکا هم مانند حیوان افسارگسیخته‌ای است که در اثر ابتلا به بیماری هاری نمی‌داند چه می‌کند.

فریدونی تصریح کرد: هیچ کشوری حتی دولت‌های غربی نمی‌پذیرند که بتوان ارتش مردمی یک کشور را تروریست خواند و اظهارات ترامپ، نشان‌دهنده حماقت او و عصبانی بودن از پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مذاکره با غرب به‌جایی نرسیده، تأکید کرد: رسالت امروز جامعه رسانه‌ای دعوت مردم به مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکاست زیرا ترامپ مغرور از قدرت را با هیچ‌چیز نمی‌توان راضی کرد و امیدواریم روزی برسد که بینی آمریکا به خاک مالیده شود.

«مجید ملکیان» رئیس هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات استان همدان هم گفت: اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه نشان‌دهنده ضعف و زبونی آن‌ها و از دست دادن جایگاه در منطقه آسیای غرب است.

ملکیان بیان کرد: امروز سپاه به نیروی مقتدری در بین ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده و دشمن از این موضوع عصبانی شده و سپاه در همه عرصه‌ها دارای توانمندی است.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در جنگ نرم تصریح کرد: در غرب حمایت‌های گسترده‌ای از رسانه‌ها برای انجام جنگ نرم می‌شود، اما در ایران حمایت از رسانه‌ها هرروز کمرنگ‌تر می‌شود و اگر قرار است اصحاب رسانه، سربازان این نبرد باشند باید موردحمایت قرار گیرند.

مریم شهابی باهر، سرپرست خبرگزاری فارس در همدان هم به نمایندگی از بانوان خبرنگار ضمن محکومیت اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا از حضور مقتدرانه سپاه در همه عرصه‌ها قدردانی کرد.

در این مراسم اصحاب رسانه استان به ‌پاس قدردانی از خدمات سپاه و تبریک روز پاسدار شاخه‌های گل را به فرمانده سپاه استان و همراهان تقدیم کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار