هفته هنر انقلاب اسلامی در اصفهان آغاز به کار کرد

به مناسب سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی پنجمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی در اصفهان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ - 10April 2019

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از اصفهان، هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی هر ساله برگزار می شود و امسال به عنوان پنجمین سال متوالی این رویداد از امروز آغاز به کار و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

در همین راستا جواد ایزددوست مدیر هنری و امور سینمایی دفاع مقدس در گفتگو با دفاع پرس با بیان اینکه این رویداد جهت شناخت و تقدیر از چهره های هنری انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: تجلیل از هنرمندان انقلابی اصفهان در سالن هنرستان هنرهای زیبای اداره ارشاد برگزار شد که میزبان این همایش حوزه هنری استان، اداره کل ارشاد و سازمان بسیج هنرمندان بودند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همکاری و همیاری این مجموعه ها دست اندرکار برپایی این همایش بود.

مدیر خانه تئاتر حوزه هنر افزود: در این همایش از دو چهره برجسته هنر اصفهان یعنی استاد رضا بدرالسماء که در عرصه نقاشی مینیاتور تبحر دارند و استاد مصطفی شعرباف که نقاشی آبرنگ شهدای اصفهان را به تصویر کشیده اند تقدیر شد.

این مراسم با حضور هنرمندان، خانواده شهدای مدافع حرم و مسئولان دستگاه های مختلف برگزار شد و از هنرمندان فعال در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجلیل شد.

لازم به ذکر است در هفته هنر انقلاب اسلامی کلیه حوزه های فرهنگی و هنری که در زمینه هنر انقلاب کار کرده اند به منصه ظهور گذاشته می شود همچنین یکسری نمایش خیابانی از امروز تا 26 فروردین در مکان های پل خواجو، 33 پل، میدان نقش جهان و سالن سعدی حوزه هنری به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها