سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ایران:

کشور ما دارای انسجام نظامی است

«ابوالفضل شکارچی» با بیان اینکه «ایران یک کشور منسجم و قوی نظامی است»، گفت که «مقابله به مثل این کشور {در برابر دشمن} در همه زمینه‌ها جنبه‌های سیاسی و نظامی داشته است».
کد خبر: ۳۴۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ - 10April 2019

کشور ما دارای انسجام نظامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ایران در گفت‌وگو با شبکه خبری المسیره به اقدام خصمانه آمریکا در درج نام سپاه پاسداران در لیست سازمان تروریستی این کشور واکنش نشان داد و گفت که «نیرو‌های آمریکایی مستقر در غرب آسیا تروریست هستند».

وی اظهار داشت که «از الان به بعد با نیرو‌های آمریکایی مستقر در غرب آسیا همانگونه رفتار می‌شود که با دیگر گروه‌های جنایت‌کار می‌شود».

شکارچی تاکید کرد که «ایران آغاز‌گر هیچ جنگی و شعله‌ور کردن هیچ درگیری نبوده است، اما اگر جنگی علیه این کشور تحمیل شود، نیرو‌های کشور متخاصم باید تابوت‌های خود را آماده کنند».

فرمانده نیروی هوایی ایران هم روز چهارشنبه با المسیره گفت‌وگویی کوتاه انجام داد و در آن گفت که «دشمنان ما جرات حمله به ایران را ندارند و تهدید علیه این کشور از هر نقطه‌ای باشد، به صورت قاطع به آن پاسخ داده خواهد شد».

فرمانده نیروی هوایی افزود: «نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند و دشمنان میزان قدرت ما را می‌دانند».

دوشنبه (19 فروردین) دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر گروه‌هایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی این کشور را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اضافه کرد.

کشور‌هایی مثل چین و ژاپن نیز با اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران مخالفت کرده‌اند. «تارو کونو» وزیر امور خارجه ژاپن روز سه‌شنبه (دیروز) در جمع خبرنگاران تأکید کرد که توکیو از اقدام واشنگتن در قراردادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی خارجی تبعیت نمی‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها