پاسداشت "محمدرضا سهرابی نژاد"_5

حجت الاسلام دعایی: سهرابی‌نژاد بازوی ما در اطلاعات هفتگی بود

حجت الاسلام دعایی گفت: سهرابی‌نژاد در مؤسسه اطلاعات به ما آبرو می‌دهد و مایه سربلندی است.
کد خبر: ۳۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸ - 19November 2014

حجت الاسلام دعایی: سهرابی‌نژاد بازوی ما در اطلاعات هفتگی بود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، آئین شانزدهمین شب شاعر پاسداشت محمدرضا سهرابینژاد عصر دیروز و با حضور مشفق کاشانی، اسماعیل امینی، عباسعلی براتیپور، حجتالاسلام دعایی، حمیدرضا شکارسری، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، شیرینعلی گلمرادی، کریم رجبزاده، کامران شرفشاهی و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در سازمان هنری ـ رسانه ای اوج برگزار شد.

 حجت الاسلام دعایی مدیر، نیز با حضور در این مراسم اظهار کرد : سهرابینژاد در مؤسسه اطلاعات به ما آبرو میدهد و مایه سربلندی است.

وی با بیان اینکه من دیرپاترین مسئولی هستم که در جمهوری اسلامی دوام آوردهام،اظهار کرد: در روزهای اولی که وارد روزنامه اطلاعات شدم، برای پر کردن صفحات روزنامه جلساتی میگذاشتیم تا افراد را شناسایی کنیم،. یکی از اولین کسانی که برای این کار انتخاب شدف مرحومه طاهره صفارزاده بود.

حجت الاسلام دعایی افزود:  سیدعلی موسوی گرمارودی، علیرضا قزوه نفرات بعدی بودند که با ما همگام شدند. سهرابینژاد هم در این بین همراه ما شد و به عنوان بازوی ما در اطلاعات هفتگی حاضر شد.

در پایان این مراسم، سهرابی نژاد روی صحنه حاضر شد و ضمن قدردانی و تشکر از حضار اظهار کرد: اگر کاری کردهام از روی اعتقادم بوده و همیشه از خداوند کمک گرفتهام. راهی که رفتیم، تاکنون به آن وفادار ماندیم، هر چند برخی اوقات ناملایماتی در مسیر بوده، ولی باید این راه را رفت و استقلال مملکت و دین و ناموسمان در گرو این راه است و باید آن را ادامه دهیم. به قول شهید مطهری، کربلا یک کلاس درس بزرگ است و برادر واقعی یعنی حسین(ع) و خواهر واقعی زینب کبراست.

در ادامه وی سروده ای را در رسای حضرت زینب (س) قرائت کرد. پس از ان سازمان هنری ورسانه ای اوج و هچنین سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس از سهرابی نزاد و خانواده وی تقدیر کردند.

 

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار