نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن از سپاه نمی‌ترسد بلکه از نظام جمهوری اسلامی می‌ترسد

حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در مراسم ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: دشمن از سپاه نمی‌ترسد بلکه از نظام جمهوری اسلامی می‌ترسد.
کد خبر: ۳۴۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲ - 11April 2019

دشمن از سپاه نمی‌ترسد بلکه از نظام جمهوری اسلامی می‌ترسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در مراسم ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) که در مسجد انقلاب شهرستان بجنورد برگزار شده  بود اظهار داشت: در ابتدای ماه شعبان سه ولادت بسیار عزیز داریم و لازم است از این بزرگواران درس هایی بگیریم.

وی بیان کرد: از امام حسین (ع) درس عزت، از حضرت ابوالفضل (ع) درس وفاداری و از حضرت سجاد (ع) درس عرفان و معرفت را می توان فرا گرفت.

یعقوبی با اشاره به ادب حضرت ابوالفضل (ع) گفت: یکی از نشانه های ادب ایشان این بود که امام حسین (ع) را همیشه مولا، سرور و آقا صدا می زد و فقط در لحظه آخر عمرشان بود که امام حسین (ع) را برادر صدا زدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دین مداری حضرت عباس (ع) را از دیگر ویژگی های ایشان خواند و افزود: این بزرگوار هیچگاه برای رسیدن به مقام و منزلت از دین هزینه نمی کرد.

وی ولایت مداری در عمل نه در شعار، شجاعت، غیرت مداری، نترسیدن از شعار دشمنان را از دیگر ویژگی های حضرت ابوالفضل العباس (ع) عنوان کرد.

یعقوبی با اشاره به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران تصریح کرد: ما امروز گرفتار احمق های دنیا شده ایم و از سرو صداهای آنان نمی ترسیم چون همیشه در مقابل حق سروصداهای نادان ها و مستکبرین وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: امروز دشمن از روی عصبانیت سپاه پاسداران ما را جزو تروریست ها قلمداد می کند؛ دشمن از سپاه نمی ترسد بلکه از نظام جمهوری اسلامی می ترسد.

وی با بیان اینکه ایران همواره از مظلوم دفاع می‌کند، گفت: جنگ ایران و آمریکا ادامه جنگ انبیاست؛ انبیا مظلوم نواز و ظالم ستیز بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها