قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

امامان جمعه سراسر کشور لباس سپاه بر تن می‌کنند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امامان جمعه سراسر کشور نماز جمعه این هفته را با لباس سپاه اقامه خواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 11April 2019

امامان جمعه سراسر کشور لباس سپاه بر تن می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «نصرت‌الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی حرم مطهر کریمه اهل‌ بیت (س) برگزار شد، اظهار داشت: برخورد احساسی و مقطعی با بیانیه گام دوم انقلاب از تهدید‌هایی است که امکان دارد گریبان‌گیر این بیانیه شود.

وی افزود: همانطور که در مورد اقتصاد مقاومتی و مباحث فرهنگی نیز این نوع برخورد‌ها را مشاهده کردیم و در نهایت با بی‌توجهی به بیانات رهبری به نتیجه مورد نظر نرسیدیم.

لطفی اضافه کرد: همان‌طور که با تشکیل ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی توانستیم هماهنگی دستگاه‌ها را به شیوه مطلوب رقم بزنیم و کار‌های مورد نظر را دنبال کنیم، تلاش می‌کنیم تا ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را نیز تشکیل داده و با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌ها و منسجم‌سازی برنامه‌ها به اهداف مورد نظر بیانیه برسیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برپایی راهپیمایی مردم بعد از نماز جمعه این هفته در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ائمه جمعه سراسر کشور نماز جمعه این هفته را با لباس سپاه اقامه خواهند کرد و امیدواریم مدیران و مسئولان نیز در نماز جمعه این هفته با لباس سپاه حاضر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها