سردار سلیمانی:

پلیس امروز ستون امنیت کشور و شمشیر ولایت است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده معظم شهید «هادی عزتی» پلیس را در این برهه حساس از زمان، ستون امنیت کشور و شمشیر ولایت دانست.
کد خبر: ۳۴۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 11April 2019

پلیس امروز ستون امنیت کشور و شمشیر ولایت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا امروز (پنج‎شنبه) در دیدار با خانواده «شهید عزتی» با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه اظهار داشت: پلیس امروز مسئول امنیت کشور و سازمان خدمتگزاری است که همیشه باب شهادت در آن باز بوده و فرزندان پاکی را در این راه مقدس نثار اسلام و انقلاب کرده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: ناجا 14 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که 6 هزار شهید سرافراز مربوط به بعد از جنگ تحمیلی و در راه دفاع از حریم امنیت و پاسداری از ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با توجه به ماموریت‌های متنوع و مختلف و نقش حیاتی که در تولید، برقراری و پایداری نظم و انضباط اجتماعی دارد به عنوان ستون امنیت کشور و شمشیر ولایت محسوب می‌شود.

سردار سلیمانی اظهار داشت: تاثیر خون شهدا در متن جامعه ایران اسلامی بسیار مشهود است و خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم می‌فرماید: «شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند».

وی گفت: آیت الله «جوادی آملی» در تفسیر این آیه شریفه می‌گوید: هرکسی که از دنیا می‌رود دستش از این دنیا کوتاه می‌شود ولی شهدا زنده‌اند و ناظر بر دنیا هستند. ویژگی دیگر مقام شهید این است که در این دنیا تاثیرگذار هستند و به روش‌های مختلف اذن دارند که ناظر و گواه باشند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: مقام معظم رهبری نیز در این باره می‌فرمایند: شهدا قدرت تصرف در دنیا را دارند و اولین تاثیر آن‌ها تصرف قلوب مومنان و حرکت این افراد به سمت شهادت است و به همین خاطر می‌گوییم انقلاب ما مدیون شهداست.

سردار سلیمانی تصریح کرد: از دست دادن عزیز خیلی سخت است به خصوص این که فرد عزیز، شاخص باشد، اما هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که انسان یا خودش به توفیق شهادت نائل شود یا عزیزانی را در این راه داده باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از خصوصیات اخلاقی و رفتاری حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما نیز به تبعیت از ولی امر خود موظف هستیم هرجا می‌رویم در اولین فرصت به زیارت خانواده معظم شهدا رفته که این موضوع دو پیام دارد، اول اینکه بدانیم شهدا مایه دوام و بقای نظام و انقلاب هستند و دوم این که دعا کنیم رهرو راه این عزیزان باشیم.

بنا بر این گزارش، در این دیدار خانواده شهید هادی عزتی نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور جانشین فرمانده ناجا از بذل و محبت فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تشکر کردند.

بر اساس این گزارش، استواریکم شهید «هادی عزتی» که متولد سال 1371 بود به همراه همرزمش ستوان دوم شهید «هادی صفایی» در کلانتری سناباد مشهد مشغول خدمت بودند که در روز یکم فروردین ماه 1398 در مشهد به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها