مدیرکل اوقاف استان کرمانشاه خبر داد؛

ارسال محموله کمک‌های اوقاف کرمانشاه به لرستان

حجت‌الاسلام «‌آیت‌الله عباسیان» گفت: کمک‌های اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با 15 وانت‌ نیسان به سوی استان سیل‌زده لرستان اعزام شدند.
کد خبر: ۳۴۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ - 11April 2019

ارسال محموله کمک‌های اوقاف کرمانشاه به لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، دومین مرحله کمک‌های ضروری به سیل‌زد‌‌گان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با همکاری خیران و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان امروز (پنجشنبه) به استان سیل‌زده لرستان اعزام شد.

حجت‌الاسلام «‌آیت‌الله عباسیان» در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در مرحله اول یک‌ هزار تخته پتو، 50 تخته فرش 12 متری، 800 بالش و بالغ بر 2 تن مواد غذایی به منطقه سیل‌زده پل‌دختر ارسال شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: امروز نیز 15 وانت‌نیسان شامل 30 تن مواد غذایی، دارویی و بهداشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارانی، آرد، رشته، آب بسته‌بندی شده، مواد شوینده، شیرخشک، پوشاک و پتو برای روستاهای سیل‌زده در مناطق صعب‌العبور دلفان در استان لرستان ارسال شد.

توزیع غذای گرم بین سیل‌زد‌گان

وی با اشاره به دائر بودن یک آشپزخانه در شهر خرم‌آباد از طرف اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه، تصریح کرد: آشپزخانه ما در کرمانشاه نیز هم اکنون تعطیل نشده و برای اهالی سیل‌زده کرناچی و چمچمال غذای گرم پخت می‌کند.

عباسیان افزود: در روزهای اول سیل روزانه توزیع بیش از 400 پرس مواد غذایی گرم داشتیم، اکنون به حدود 250 پرس رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: پنج پزشک، چهار پرستار، 2 ماما و 2 روانپزشک از طرف سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه در این مرحله اوقاف را همراهی می‌کند و مواد مورد نیاز ارسال شد به دلفان به دلیل صعب‌العبور بودن مناطق روستایی با بالگرد در اختیار سیل‌زد‌گان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها