یادداشت/ فرشته چترعنبری

سپاه حامی مظلومان و مستضعفین در منطقه

بعد از سال‌ها ریاکاری غربی‌ها، شرایطی به وجود آمد تا بتوان فضای غبارآلودی که ایالات متحده در آن می‌توانست انواع گروه‌های تروریستی را پدید آورده، آموزش داده، تجهیز کرده و یا حمایت کند را از بین برد و تعریف مستقیم و بدون واسطه‌ای از «تروریست» را به جهانیان عرضه کرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ - 12April 2019

سپاه حامی مظلومان و مستضعفین در منطقهگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- فرشته چترعنبری؛ در خصوص تصمیم آمریکا مبنی بر معرفی سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی نکاتی وجود دارد که می‌بایست به آن‌ها توجه کرد.

نخست آنکه بالاخره و بعد از سال‌ها ریاکاری غربی‌ها، شرایطی به وجود آمد تا بتوان فضای غبارآلودی که ایالات متحده در آن می‌توانست انواع گروه‌های تروریستی را پدید آورده، آموزش داده، تجهیز کرده و یا حمایت کند را از بین برد و تعریف مستقیم و بدون واسطه‌ای از «تروریست» را به جهانیان عرضه کرد.

حال جهانیان قطعاً دنبال و مقایسه خواهند کرد تا ببینند در این دو قطبی و تقابل حق با کدام طرف است. آن‌ها که موجودیت خود را در تولید جنگ و حمایت از تروریست‌های بالذاتی مانند اسرائیل و صدام و سعودی و یا همین میانمار می‌بینند و تا گردن در خون مردم غزه و یمن و عراق و سوریه و پاکستان و افغانستان فرو رفته‌اند، تروریستند، یا کسانی که خود بزرگترین قربانیان تروریست بوده و در ریشه کن کردن اژد‌های هفت سر داعش که دامنۀ عملیات‌هایش به اروپا نیز رسیده بود، نقشی کلیدی داشته‌اند.

باید توجه داشت که این پذیرفتن یا نپذیرفتن ادعای خصمانۀ آمریکایی‌ها از سوی دولت‌های حاکم بر کشور‌های جهان نیست که اهمیت دارد، بلکه این قضاوت توده‌های مردم در کشور‌های ایران و آمریکا که دو طرف این دوقطبی را تشکیل می‌دهند، کشور‌های درگیر تروریست مانند عراق و افغانستان و یمن و فلسطین و سوریه و پاکستان و میانمار و نیجریه و سایر مردم دنیا است که نقشی بسیار تعیین کننده و حیاتی در سرنوشت این تقابل را دارا است.

دوم آنکه ایران چه از لحاظ ژئوپولتیک با تسلط بر تنگه‌های استراتژیک هرمز و باب المندب، چه از لحاظ داشتن همپیمانان استراتژیک مانند حزب الله و انصارالله و گروه‌های مقاومت در فلسطین و افغانستان و پاکستان و سوریه، چه از لحاظ لجستیک و چه از حیث مقبولیت و مشروعیت در داخل و خارج از کشور، در این رویارویی و تقابل جدیدی که امریکایی‌ها کلید زده‌اند، قطع یقین دست برتر خواهد داشت.

سوم آنکه باید توجه داشت شبکۀ همکار با دشمن در ایران که پس از ایجاد توقف هسته‌ای با برجام، به دنبال توقف موشکی و توقف مصادرۀ انقلاب در منطقه با برجام‌های دو و سه و چهار بود و هرآنچه در توان داشت برای پیوستن به FATF و CFT که پدید آورندگان آن همانگونه که اعلام کرده‌اند سپاه را تروریست می‌دانند، صورت داد، در واقع همان شبکه‌ای است که در سال 88 به دنبال «کودتای مخملی» و ایجاد «جنگ داخلی» در ایران بود و امروز هم مانند ماجرای فتنه همچنان از مهمترین «سرمایه‌های اسرائیل» درون ایران است و آمریکایی‌ها نقشی بسیار کلیدی برای ایشان در بازی جدیدی که با معرفی سپاه بعنوان سازمان تروریستی آغاز کرده‌اند، در نظر گرفته است.

اینکه مشاهده می‌شود بسیاری از برجامیان و غرب باوران که در حقیقت خود بزرگترین همکار آمریکایی‌ها در گرفتن این تصمیم خصمانه و تحریک آن‌ها به اعمال فشار هستند و بار‌ها و بار‌ها پیشتر و بیشتر از آمریکایی‌ها به سپاه و مقاومت حمله کرده‌اند، امروزه از همه انقلابی‌تر شده و مواضع تند و رادیکال اتخاذ می‌کنند، در حقیقت ایفای نقشی است که در این پازل به ایشان واگذار شده و آن چیزی نیست جز سوق دادن کشور به سوی جنگ و تقابل نظامی!

و در آخر آنکه اگر خوب دقت کنیم خواهیم دید اگر فعالیت‌های سپاه در سوریه و عراق و یمن و افغانستان و پاکستان برای دفاع از حرم و دفاع از انقلاب و مصادرۀ انقلاب به هزاران کیلومتر دور‌تر از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران نبود، امروزه نه از ارتش سازماندهی شده و امتحان پس دادۀ مستضعفین که امام خمینی(ره) خبرش را داده بود خبری بود، نه از سلطۀ اطلاعاتی عملیاتی و ژئوپولتیکی و نه هیچ رفرنسی برای مقایسه بین تروریست‌های حقیقی و بالذات و سلطه گر با سپاه حقیقی حامی مظلومین و مستضعفین وجود داشت و این‌ها همه از الطاف خفیه الهی و عنایات حضرت حجت (عج) و نوید پیروزی قریب‎الوقوع اسلام بر کفر است. ان شاءالله.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار