سردار شیرازی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سپاه از حمایت مردم دنیا برخوردار است

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: پس از اقدام اخیر ترامپ، سپاه نه‌تنها مورد حمایت مردم ایران قرار گرفت، بلکه مردم دنیا از سپاه پاسداران حمایت کردند.
کد خبر: ۳۴۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 13April 2019

سپاه امروز مورد حمایت مردم ایران و دنیا قرار داردسردار سرتیپ «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: تبعات این تصمیم کاملا مشهود است و امروز همه مردم در ایران، سپاه را مورد حمایت قرار داده‌اند.

سردار شیرازی این اقدام آمریکا را موجب محبوبیت سپاه در دنیا دانست و افزود: پس از این اقدام ترامپ، سپاه نه‌تنها مورد حمایت مردم ایران قرار گرفت، بلکه مردم دنیا از سپاه پاسداران حمایت کردند.

به گزارش دفاع‌پرس، هفته گذشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بیانیه‌ای سپاه را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کرد که به دنبال این اعلام، تعداد محدودی از کشورهای مرتجع منطقه هم چون عربستان، بحرین، امارات و رژیم صهیبونیستی از این اقدام حمایت کردند و در مقابل کشورهای زیادی مانند روسیه، انگلستان، عراق و سوریه نیز مخالفت رسمی خود با این موضوع را اعلام کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار