امیر طوسی:

شهید صیاد‌شیرازی گروگان تشریفات نبود

مشاور فرمانده کل ارتش گفت: شهید صیاد‌شیرازی استاد ساده‌سازی کارهای سخت بود و در زندگی شخصی نیز با حذف تشریفات ساده می‌زیست؛ مسئولان امروز بدانند که شهید صیادشیرازی گروگان تشریفات نبود.
کد خبر: ۳۴۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ - 11April 2019

شهید صیاد شیرازی گروگان تشریفات نبودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، امیر سرتیپ «خرم طوسی» مشاور فرمانده‌کل ارتش امروز در مراسم سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد‌شیرازی، ابراز داشت: شهید صیاد‌شیرازی انسانی مکتبی و متدین بود و مهم‌تر از همه درستکار بود.

وی افزود: صیادشیرازی برای مقابله با دشمنان منتظر حکم نمی‌ماند و در عملیات مرصاد نیز بدون حکم به‌مصاف منافقین رفت.

همرزم شهید صیادشیرازی با بیان اینکه صیادشیرازی افسری بود که به‌ یکباره سرهنگ شد اما هیچگاه متخصصان دانشگاه‌های تخصصی و پیشکسوتان را رها نکرد، خاطرنشان کرد: صیادشیرازی این هنر را داشت که با بزرگان چگونه تعامل کند.

طوسی ابراز داشت: قبل از شهید صیادشیرازی ما موفق به تعامل با سپاه نمی‌شدیم اما آن شهید والامقام با ایجاد انگیزه این تعامل را برقرار و پررنگ‌تر کرد.

این مسئول با بیان اینکه شهدا از جنس همین جوانان امروزی بودند و نباید آنان را دست‌ نیافتنی ترسیم کرد، عنوان کرد: شهید صیاد‌شیرازی استاد ساده‌سازی کارهای سخت بود و در زندگی شخصی نیز با حذف تشریفات ساده می‌زیست؛ مسئولان امروز بدانند که شهید صیاد شیرازی گروگان تشریفات نبود.

وی در پایان یادآور شد: صیادشیرازی بدن بسیار ورزیده‌ای داشت و جنگجو بود اما هیچگاه این توانایی‌ها را به خود نسبت نمی‌داد، رهبر معظم انقلاب حق داشتند بر پیکر مطهر شهید صیاد‌شیرازی بوسه بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها