قنادیان:

هنرمندان باید براساس گام دوم انقلاب توانمند شوند

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: هنرمندان باید براساس گام دوم انقلاب توانمند شوند و هنر انقلاب اسلامی باید دارای طعم قرآن باشد.
کد خبر: ۳۴۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 11April 2019

هنرمندان ما باید براساس گام دوم انقلاب توانمند شوند/ اگر کسی جرات تجاوز به خاک ایران ندارد به برکت خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسین قنادیان» رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران امروز در اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان با گرامیداشت یاد و خاطر ۵۴۰۰ شهید کردستان اظهار داشت: مقام شهادت مقام حیات عند رب است و در حال تکامل است و توقف ندارد و شهید انسانی است که در جوار قرب حضرت حق در حال جولان است.

وی گفت: باید به شهیدان خیر مقدم بگوییم چرا که ما را در مجلس خود دعوت کردند و باید این را قدر بدانیم چرا که تا موقعی که در دنیا بودند با نثار خون و مجاهدت هایشان، این نعمت‌های امروز را به ما ارزانی داشتند و این برکاتی است که به واسطه شهدا از طرف خدا به ما داده شده است.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: همه‌ قدرت‌ها و هر آنچه که در زمین و آسمان است از آن خداست و شهدا کارگزاری می‌کنند و به ما امید می‌دهند. امروز شهدا ما را قابل دانستند و ما را به مجلس خود دعوت کردند و باید قدردان آنان باشیم.

قنادیان یادآور شد: اگر می‌بینیم مستقل ترین کشور در جهان هستیم و کوچکترین امر و نهی در جامعه توسط بیگانگان صورت نمی گیرد به برکت خون شهیدان است‌.

به گفته وی، اگر می‌بینیم مقتدرترین کشور در دنیا هستیم و هیچکس را حق تجاوز و خیانت به کشور نیست از برکت ایثار و مجاهدت شهیدان است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: شهیدان انرژی متراکمی در این ملت بوجود آورده اند که اگر توان داشته باشیم بتوانیم آن را آزاد کنیم و در زندگی ساری و جاری کنیم یک جهش و میراث معنوی صورت میگیرد.

وی گفت: یادواره‌ها نوعی برانگیختگی در جامعه برای مخاطبان و پیام ارزشی در جامعه تولید می‌کنند و زمینه‌ای را فراهم می‌آورند تا آثار تولیدی شایسته و مطلوب به گروه‌های مختلف جامعه انتقال داده شود.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: برای اینکه هنر انقلاب در جامعه شکل گیرد باید استقلال هنری در جامعه شکل گیرد تا از درون آن هنر انقلاب اسلامی تجلی یابد.

قنادیان عنوان کرد: برای ارج نهادن به هنر انقلاب اسلامی، باید ابتدا اندیشه هنری خود را از اغیار جدا و به مبانی فکری، دینی و قرآنی متصل شوند تا هنرمندان براساس این اندیشه تعالی پیدا کنند.

وی در پایان متذکر شد: ما می توانیم این انقلاب را به نسل بعدی خودمان منتقل کنیم به شرط اینکه ما تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار