بیانیه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش؛

«ما هم یک پاسداریم»

معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در حمایت از فرزندان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ - 11April 2019

«ما هم یک پاسداریم»به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، در حمایت از فرزندان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

چه زیبا و دلنشین است آیه 111 سوره مبارکه توبه که می‌فرماید: «إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیم»؛ «همانا خداوند جان و مال مومنان را به بهای بهشت خریده است همان کسانی که در راه خدا می‌جنگند و می‌کشند و کشته می‌شوند این یک وعده حقی در تورات و انجیل و قرآن است که بر عهده اوست و چه کسی از خداوند به عهد خویش وفادارتر است پس به این معامله‌ای که با او انجام داده‌اید شادمان باشید و این همان پیروزی بزرگ است».

اگر برای بیان فضیلت جهاد و عظمت مقام مجاهدان و پاسداران اسلام فقط همین سخن خدا در اختیار ما بود، کفایت می‌کرد به اینکه همه ما خود را یک پاسدار اسلام بدانیم و برای رسیدن به مقام قرب الهی و بهشت جاویدان لباس پرافتخار سبز پاسداری را بر تن کنیم و تا می‌توانیم عِدّه و عُدّه خود را برای مقابله با مستکبران عالم افزون‌تر از قبل نماییم.

این روز‌های ایران اسلامی به برکت حماقت و جهالت دجّال عصر حاضر ترامپِ تروریست، رنگ و بوی میدان‌های جهاد فی سبیل الله به خود گرفته و از کودک و نوجوان گرفته تا جوان و کهنسال خود را یک پاسدار می‌دانند و برای رویارویی با یزید و یزیدیان اعلام آمادگی کرده و از فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رخصت جهاد می‌طلبند و با صدای بلند می‌گویند «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد؛ ارتــش دنــیا نــتواند کــه جــوابم دهد».

در همین راستا، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و تمامی پرسنل خدوم این معاونت ضمن اعلام انزجار از کینه‌توزی سردمداران دولت تروریستی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با قلبی آکنده از عشق و ایثار از پاسداران سرافراز ایران اسلامی حمایت کرده و با صدایی رسا سخن طلایی و دشمن شکن شهید آیت الله العظمی بهشتی (ره) را فریاد می‌زنیم که: «ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

در پایان به تمامی محبان انقلاب جهانی امام زمان (عج) سخن کوبنده بت شکن زمان، حضرت امام خمینی (ره) را نیز یادآوری می‌نماییم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها