دیدار فرمانده نیروی انتظامی کردستان با مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان+ تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی کردستان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مناسبت روز پاسدار دیدار کرد.
کد خبر: ۳۴۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ - 11April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان به مناسبت میلاد پر خیر و برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار دیدار کرد.

سردار «علی آزادی» فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، سپاه پاسداران را نماد مقابله با تروریست دانست و گفت: رئیس جمهور امریکا در یک اقدام نابخردانه و خلاف مقررات بین‌المللی یگان نظامی یک کشور را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد که این عمل آنها بیانگر آن است که دشمن در یک شرایط انفعال قرار گرفته و به همین خاطر است که دست به چنین رفتارهای ساده لوحانه ای می زند.

وی افزود: سپاه پاسداران در کنار دیگر ارگانهای نظامی مثل ارتش، پلیس، بسیج و نیروهای مردمی و با مشارکت دیگر ارگان‌ها و نهادها تلاش‌های چشمگبری را در مقابله با سیلاب های اخیر از خود نشان دادند که این امر باعث محبوبیت بیشتر نیروهای مسلح و به ویژه سپاه در دیدگاه مردم شد و همین امر باعث عصابنیت بیشتر دشمنان این نهاد انقلابی شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به محکوم کردن این رفنار خصمانه امریکا توسط همه جریان های مختلف سیاسی در جامعه گفت: همه جریان سیاسی نشان داده‌اند که با وجود اختلاف دیدگاه در برخی مسایل داخلی همیشه در مقابل دشمن مشترک که همان آمریکا است همصدا و یک دل هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار