بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان؛

اقدام وقیحانه دولت مضحک ترامپ باعث وحدت بیشتر گروه‌های سیاسی و مردم ایران شد

جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در بیانه‌ای نسبت به اقدام مذبوحانه ترامپ درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۴۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 11April 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جامعه اسلامی فرهنگیان کشور در بیانیه‌ای نسبت به اقدام مذبوحانه ترامپ درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده‌ است: جامعه اسلامی فرهنگیان ایران نمایش خنده‌دار آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را نشان خشم آمریکا از موفقیت‌های سپاه در عرصه مبارزه با تروریست‌های بین‌المللی می‌داند و براستی امریکا که خود تروریست بزرگ جهان است چطور خود را به نادانی زده و نیروهایی که با میلیون‌ها ایرانی پیوند قلبی و تاریخی دارند را تروریست خطاب می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده‌ است: فرهنگیان ایران اسلامی ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند این اقدام وقیحانه دولت مضحک ترامپ باعث وحدت هرچه بیشتر بین گروه‌های سیاسی و مردم فهیم ایران اسلامی شده و با افتخار در کنار سپاه پاسداران همانند دوران دفاع مقدس خواهیم بود و با اراده‌ای بیش از پیش از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها