بیان مشکلات جانبازان خراسان شمالی در نشستی با استاندار

جانبازان ۷۰ درصد خراسان شمالی در نشستی با استاندار به بیان مشکلات و دغدغه‌های جانبازان پرداختند.
کد خبر: ۳۴۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹ - 13April 2019

بیان مشکلات جانبازان خراسان شمالی در نشستی با استاندار/// فاقد تصویر در خبر///من تصویر برای این خبر (از طریق تصویر نمایه) فرستاده بودم ولی شما متاسفانه اون تصویر رو ندیدید برای همین خبر من سوخت!!!!!!!!!!!!!!////لطفا مشکلات خبرها رو در سروش اعلام کنید تا رفع کنم من همیشه دسترسی به کامپیوتر و لپ تاپ ندارم اما همیشه دسترسی به گوشی دارم///اگر در سروش اعلام کره بودید مشکل خبر من رو الان این خبر نمی سوختبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در نشست با جانبازان 70 درصد استان اظهار کرد: مشکلات جانبازان در دو سطح استانی و ملی است که مشکلات استانی را در سطح استان پیگیری و حل می کنیم و در سطح ملی را نیز با مکاتبات لازم مرتفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی استان لازم است برای ملاقات جانبازان ساعت مشخصی را اعلام کنند و در این ساعت مشکلات و دغدغه های آنان را مورد بررسی قرار دهند.

شجاعی در همین جلسه دستور داد نامه ای به همه مدیران و فرمانداران ابلاغ شود تا زمانی دوساعته در هفته برای دیدار و ملاقات با جامعه ایثارگری تعیین شود.

وی بیان داشت: جانبازان قطع نخاع و ویلچری نیاز به همیار دارند؛ همسران و خانواده های آنان سال ها زحمت کشیده اند و ممکن است برخی از آنان توانایی یاری را نداشته باشند به همین دلیل از جانبازان عزیز می خواهم راه‌حلی در این خصوص ارائه دهند.

در ابتدا این جلسه هر یک از جانبازان به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند که راه اندازی بخش درمانی مجتمع فرهنگی و ورزشی ایثارگران، انتخاب همیار برای جانبازان قطع نخاعی، حل مشکل بیکاری فرزندان ایثارگر، حل مشکلات دارویی و ارائه تسهیلات به فرزندان جانبازان از جمله این موارد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار