پیام ظریف به حامیان داعش و النصره: متهم کردن دیگران، علاج درد شما نخواهد بود

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا و متحدانش که در جنگ سوریه بازنده شدند نمی‌توانند با اقدام علیه سپاه پاسداران شکست‌های خود را جبران کنند.
کد خبر: ۳۴۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 11April 2019

پیام ظریف به حامیان داعش و النصره: متهم کردن دیگران، علاج درد شما نخواهد بودبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه با انتشار پیامی در توئیتر خاطرنشان کرد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه های تروریستی نمی‌تواند علاج درد بازندگان جنگ در سوریه و عراق باشد.

محمدجواد ظریف در این پیام تصریح کرده است: «بازندگان جنگ علیه تروریسم در منطقه ما نمی‌توانند واقعیات تاریخ را از بین ببرند. هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرگز داعش و النصره و وابستگان آنها را زنده نخواهد کرد. خانم‌ها و آقایان! بازی دیگر تمام شده و اکنون زمان آن است که شما این واقعیت را بپذیرید که همه گزینه‌های غلط را امتحان کرده‌اید و متهم کردن دیگران علاج درد شما نخواهد بود.»

دولت آمریکا روز دوشنبه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست گروه های تروریستی خود قرار داد. متعاقباً شورای عالی امنیت ملی ایران در پاسخ به این اقدام واشتگتن بلافاصله نام ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه و افغانستان (موسوم به سنتکام) را به فهرست گروه های تروریستی اضافه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها