نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

اقدام آمریکا موجب تأثیرگذاری بیشتر سپاه در بین کشورهای دیگر می شود/ در دنیا هیچ ارتشی به اندازه ارتش آمریکا جنایت انجام نداده است

حجت‌الاسلام «سید محمدباقر عبادی» گفت: آینده خوبی را برای سپاه و سپاهیان کشور می‌بینم و این کار آمریکا موجب محبوبیت و تأثیرگذاری بیشتر سپاه در بین کشورها و ملت‌های دیگر مسلمان خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ - 11April 2019

اقدام آمریکا موجب تأثیرگذاری بیشتر سپاه در بین کشورهای دیگر می شود/در دنیا هیچ ارتشی به اندازه ارتش آمریکا جنایت انجام نداده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن سالروز فناوری هسته ای، اظهار داشت: مردم از قبل هم شعار می دادند که انرژی هسته ای حق مسلم ما است.

وی افزود: بعضی ها فکر کردند اگر در بحث هسته ای عقب نشینی کنیم مشکل حل می شود درحالی که مقام معظم رهبری بارها گفتند که مسئله این نیست و این یک بهانه است و اینها می خواهند که کشور ایران عزت، قدرت و توانمندی نداشته باشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث هسته ای به عنوان نوک پیکان تکنولوژی و علم ایران بوده است، گفت: از دیدگاه استکبار جهانی پیشرفت ایران برای بقیه کشورهایی که نوکر تمام عیار آمریکا هستند بدآموزی دارد و نمی خواهد کشورهای دیگر مستقل باشند و باید تحت امر آنها باشند.

عبادی اضافه کرد: آنها عربستانی را دوست دارند که به گفته خود ترامپ اگر یک هفته دست از سرش بردارند نابود خواهد شد.

اقدام آمریکا موجب تأثیرگذاری بیشتر سپاه در بین کشورهای دیگر خواهد شد

وی در ادامه درخصوص اقدام اخیر ترامپ در تروریست دانستن سپاه پاسداران عنوان کرد: آینده خوبی را برای سپاه و سپاهیان کشور می بینم و این کار آمریکا موجب محبوبیت و تأثیرگذاری بیشتر سپاه در بین کشورها و ملت های دیگر مسلمان خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: جایگاه سپاه پاسداران با این اقدام آمریکا در بین ملت های جهان بسیار بیشتر خواهد شد و قدرت نرم سپاه پاسداران نیز بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

عبادی اقدام ترامپ را هدیه ای به نتانیاهو دانست و افزود: در شرف انتخاب نتانیاهو و انتخابات مجلس اسرائیل، ترامپ به نوعی خواسته از این طریق نتانیاهو را تقویت کند.

شورای عالی امنیت ملی ایران جواب محکمی به آمریکا داد

وی با اشاره به اینکه شورای عالی امنیت ملی ایران نیز جواب محکمی به آمریکا داد، گفت: در این خصوص نیروهای نظامی آمریکا در غرب آسیا را تروریست اعلام کرد که اقدام بسیار خوب، به موقع و به سرعتی بود که می‌تواند پیام خوبی را به آمریکایی‌ها بدهد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اقدام آمریکا بنا به نظر خود کارشناسان غربی در بلند مدت به ضرر آمریکا است چراکه ارتشی که در دنیا همواره کارنامه بسیار سیاهی دارد و ترور و جنایت‌های مختلفی را انجام داده خود ارتش آمریکا است نه سپاه پاسداران.

عبادی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جز دفاع از کشور خودش در جنگ هشت ساله، دفاع از ملت ایران و آرمان‌های انقلاب و اسلام کار دیگری انجام نداده است.

داعش و امثال داعش را سپاه پاسداران شکست داد

وی سپاه پاسداران را قهرمان مبارزه با تروریست برشمرد و متذکر شد: داعش و امثال داعش را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست داد نه نیروهای ائتلاف و تحت امر آمریکا.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر بنا باشد یک سازمان رسمی در دنیا بر خلاف قانون تحت عنوان تروریست قرار بگیرد یقینا در رأس آن نیروهای نظامی آمریکا خواهند بود که تروریست قلمداد می‌شوند.

در دنیا هیچ ارتشی به اندازه ارتش آمریکا جنایت انجام نداده است

عبادی با بیان اینکه هیچ ارتشی در دنیا به اندازه ارتش آمریکا جنایت انجام نداده است بیان کرد: با این اقدام ترامپ بعد از این فرماندهان ارتش آمریکا در منطقه خواب راحتی نخواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به روز جانباز اظهار داشت: هر جانبازی روشنایی محل و منطقه ای است که در آنجا زندگی می کند و مردم با دیدن جانبازان به یاد شهدا و رشادت های آنها می افتند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور هر جانبازی در جامعه نشان از ترویج شعائر جانبازان و شهدا است و این روز را به جانبازانی که از جان خود گذشتند تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها