نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

با همدلی و یکدستی پلد‌ختر ساخته خواهد شد

حجت‌الاسلام «عبدالحمید معزی» گفت: با همدلی و یکدستی که در پلدختر مشاهده می‌شود نه تنها پل‌دختر بلکه ایران نیز ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶ - 11April 2019

با همدلی و یکدستی پلد‌ختر ساخته خواهد شدبه گزارش  دفاع پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام «عبدالحمید معزی» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین اقدام لازم این است که سیل زدگان از شرایط بحران خارج شوند و سپس اسکان اضطراری آن‌ها فراهم شود.

وی افزود: در مرحله بعدی ساختمان‌هایی که قابل سکونت هستند نوسازی شوند و پرداخت تسهیلات و کمک به منازلی که  به طور کامل تخریب شده‌اند در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تأکید کرد: برای سر و سامان دادن زندگی سیل زدگان مردم وارد عمل شده‌اند و برنامه‌ریزی سال آینده دولت به موضوع سیل و سیل‌زدگان است.

معزی با بیان اینکه دست مهربانی همه ملت ایران روی سر مردم سیل‌زده است، تصریح کرد: در پلدختر و مناطق سیل زده همدلی و یکدستی  دیده می‌شود، با وجود خسارت‌های سنگین اما دل‌ها آباد شده است.

وی تاکید کرد: با این همدلی و یک‌دستی نه تنها پل‌دختر بلکه همه ایران ساخته خواهد شد به ویژه با حضور نیروی جوانی که با همه وجود پای کار هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمرخاطر نشان کرد: بی دلیل نبود که مقام معظم رهبری در گام دوم مخاطب را جوانان قرار می‌دهد زیرا در این حادثه می‌بینیم جوانانی که خانه و زندگی را رها کرده و به سیل زدگان خدمات می‌رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار