معلم کرمانی:

دانش‌آموزان می‌گفتند سپاهی که به مردم سیل‌زده کمک می‌کند تروریست نیست

بهزاد فلاح‌نژاد که با لباس سپاه در مدرسه حضور یافته بود، از واکنش دانش‌آموزان به این اقدام خود سخن گفت.
کد خبر: ۳۴۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ - 12April 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران، اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، سبب وحدت هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه شد، گویی تمام ملت ایران از آن روز جامه سبز پاسداری را بر قلبشان پوشانده‌اند.

حمایت نمایندگان مجلس، برخی گویندگان خبر و اقشار مختلف جامعه در قالب پوشیدن لباس سبز پاسداری نیز دربردارنده پیام اتحاد و همدلی اقشار مختلف مردم در خصوص پشتیبانی همه جانبه از سپاه بود. این بار قرعه این‌چنین رقم خورده بود که مردم یکپارچه پاسدار سپاه شوند.

در این بین حضور آموزگار جوان کرمانی با لباس پاسداری در کلاس درس، بسیار قابل توجه بود و بازخوردهای مثبت فراوانی در فضای مجازی داشت. این جوان ۲۴ ساله کرمانی مدیر_آموزگار دبستان عدل سرخ‌گزی در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان است.

در ادامه توئیت این معلم کرمانی را مشاهده می‌کنید.

معلم کرمانی

این مسئله و واکنش‌ها به آن سبب شد مصاحبه کوتاهی با این معلم کرمانی داشته باشیم تا از چند و چون ماجرا اطلاع یابیم؛ بهزاد فلاح‌نژاد، آموزگار کرمانی اظهار داشت: همان شبی که خبر قرارگرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان‌های تروریستی توسط آمریکا را شنیدم و در ادامه آن دیدم که منافقین، ضدانقلاب و دشمنان کشور از این اقدام خوشحالند، خواستم به سهم خود به نحوی به دشمنان اعلام کنم که از سپاه پاسداران حمایت می‌کنم و سپس تصمیم گرفتم با پوشیدن لباس سپاه در مدرسه حاضر شوم و این پیام را به بچه‌ها منتقل کنم.

وی در ادامه افزود: در آن روز که با لباس پاسداری در مدرسه حاضر شدم واکنش دانش‌آموزان برایم بسیار قابل توجه بود؛ برخی از آن‌ها که در پایه ششم تحصیل می‌کردند و تا حدودی از اخبار و کلیت ماجرای پیش‌آمده اطلاع پیدا کرده بودند می‌گفتند سپاه و بسیج در موضوع سیل به کمک مردم آمده‌اند و با مهربانی به مردم آسیب‌دیده امدادرسانی می‌کنند و اینکه متوجه شده بودند آمریکا سپاه را تروریست قلمداد کرده است برایشان معنایی جز دروغگویی نداشت و این درک دانش‌آموزان در سن کم برایم بسیار جالب بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها