روز پنجشنبه انجام شد؛

بازدید نماینده رهبر انقلاب از انبار کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان

حجت‌الاسلام «عبدالحسین معزی» نماینده رهبر انقلاب روز پنجشنبه از انبارهای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان لرستان در خرم‌آباد بازدید کرد.
کد خبر: ۳۴۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ - 11April 2019

بازدید نماینده رهبر انقلاب از انبار کمکهای مردمی به سیل‌زدگانبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالحسین معزی» نماینده رهبر انقلاب عصر امروز در بازدید از انبارهای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان لرستان در خرم آباد، از نزدیک روند دریافت و تحویل کمک‌های مردمی از سراسر کشور به سیل‌زدگان را بررسی و بر رعایت حفظ امانت در این فعالیت انسان دوستانه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با تقدیر از خدمات داوطلبانه و همت والای داوطلبان این نهاد مردمی مبنی بر بسته بندی اقلام مورد نیاز مردم سیل زده اظهار داشت: حضور در چنین فعالیت‌هایی که به منظور کمک به هم نوع و تسکین و التیام درد آنان صورت می‌گیرد، پاداشی اخروی داشته و در پیشگاه پروردگار مقبول واقع می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با تاکید بر اینکه هلال احمر بستری مناسب برای حضور در چنین فعالیت‌های انسان دوستانه است، خاطر نشان کرد: مردم نوع دوست ایران اسلامی نیز با احسان و نیکوکاری به برادران و خواهران خود در جای جای این کشور پهناور همواره نقشی اساسی در کاهش رنج مصیبت دیدگان ایفا می‌کنند.

در ادامه این بازدید معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان لرستان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مرکز جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان لرستان با اشاره به همکاری روزانه ۴۵۰ عضو داوطلب برای بسته بندی و مدیریت کمک‌های مردمی که از سراسر کشور در محل انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر خرم آباد جمع آوری می‌شود، گفت: تا کنون ۲۴ هزار بسته غذایی در مناطق سیل زده استان توزیع شده و ۸ هزار بسته غذایی دیگر نیز آماده ارسال به مناطق سیل زده است.

حسین الماسی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار بسته بهداشتی نیز در مناطق سیل زده توزیع شده است از آماده سازی ۱۴ هزار بسته بهداشتی دیگر برای ارسال به مناطق در روزهای آتی خبر داد و افزود: از آنجا که این اقلام کمک‌های خیرخواهانه مردمی از سراسر کشور است، همه تلاش پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر این است که بسته‌های بهداشتی و غذایی با دقت آماده به صورت دقیق در بین آسیب‌دیدگان توزیع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار