نماینده رهبر انقلاب در جمع سیل‌زدگان:

مقام معظم رهبری تسریع در روند ارائه خدمات به سیل‌زدگان را خواستارند

حجت‌الاسلام «معزی» گفت: مقام معظم رهبری مسئولان کشور را موظف کرده‌اند تا وظایف‌شان را در ارائه خدمت‌رسانی به بهترین شکل انجام دهند تا مشکلات مردم سیل‌زده به سرعت برطرف شود.
کد خبر: ۳۴۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷ - 12April 2019

مقام معظم رهبری تسریع در روند ارائه خدمات به سیل‌زدگان را خواستارندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «معزی» با حضور در مناطق سیل‌زده استان لرستان ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان لرستانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در جلسه با مدیران عالی کشور مسئولان را موظف کرده‌اند تا وظایف‌شان را در ارائه خدمت‌رسانی به بهترین شکل انجام دهند تا مشکلات مردم به سرعت برطرف شود.

وی در بازدید از مناطق سیل‌زده با اشاره به مشکلات ایجاد شده بر اثر حادثه سیل افزود: 24 استان کشور درگیر سیل شده که میزان خسارات در سه استان لرستان، خوزستان و گلستان بیش از سایر استان‌هاست و این مسئله باعث شده است تا مردم فهیم کشورمان از سراسر ایران اسلامی به کمک و یاری سیل‌زدگان بشتابند.

نماینده رهبر معظم انقلاب گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی همچون جمعیت هلال احمر، بسیج، سپاه، ارتش و گروه‌هایی مانند دانشجویان، کانون‌های جوانان، طلاب، حوزه‌های علمیه، بازاریان و گروه‌های جهادی با همدلی وصف‌ناپذیری به مردم مصیبت‌زده خدمت‌‌رسانی می‌کنند.

معزی با اشاره به وسعت و میزان خسارات وارد شده به زندگی مردم در استان لرستان و شهر پلدختر گفت: متاسفانه حوادث بسیار سخت و سنگین بوده و سبب تخریب بسیاری از خانه‌ها، مغازه‌ها، مزارع، مدارس و کارخانجات شده است.

نماینده رهبر معظم انقلاب با تاکید بر همدلی و مهربانی ملت ایران در خدمت به مردم آسیب‌دیده از سیل تصریح کرد: همدلی و مهربانی مردم نعمت بسیار بزرگی است که البته همین فداکاری، ایثار، از خودگذشتگی و انسانیت‌ها بود که باعث شد تا ایران در جنگ با صدام پیروز شود و امیدواریم در این مصیبت سنگین نیز همدلی آحاد مردم و تلاش مسئولان در بازسازی شهرها و روستاهای خسارت دیده شده موثر واقع شود.

معزی با اشاره به حضور جوانان در مناطق حادثه‌دیده گفت: حضور پرشور جوانان با ایمان، متحد و همدل از سراسر کشور در کمک‌رسانی به این مناطق نشانگر نقطه عطفی برای ساختن ایرانی آباد خواهد بود و البته با نگاه به این مهم می‌توان دریافت که چرا رهبر معظم انقلاب در بیانیه راهبردی گام دوم مخاطب اصلی خود را جوانان ایرانی اسلامی خطاب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر با تقدیر از تلاش‌های امدادگران، بسیجیان، ارتش، سپاه و همه دستگاه‌های اجرایی در امر خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان افزود: همه تلاش ما بر این است تا بتوانیم به مردم حادثه‌دیده خدمت کرده تا در کوتاه‌ترین زمان شرایط عادی به مناطق سیل‌زده برگردد.

در سفر نماینده ولی فقیه در هلال احمر به استان لرستان، ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی، احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیرکل حوزه نمایندگی، حجت‌الاسلام والمسلمین معزی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار