حجت‌الاسلام محامی:

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است

امام جمعه زاهدان گفت: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی در مقابل دشمنان نظام مقدس اسلامی ایستاده و خاری در چشم دشمنان است.
کد خبر: ۳۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ - 12April 2019

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در مقابل دشمنان نظام است و همیشه نقشه‌های دشمن برای ضربه وارد کردن به حکومت اسلامی را نقش برآب کرده است.

امام جمعه زاهدان افزود: سپاه هم در جنگ نرم و هم در جنگ نظامی در مقابل دشمنان نظام مقدس اسلامی ایستاده و خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشانه ناکام ماندن در رسیدن به اهداف شومش است.

خطیب نماز جمعه زاهدان با بیا اینکه این اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم می‌کنیم، گفت: همه ما با افتخار اعلام می‌کنیم که یک پاسدار هستیم.

محامی بیان کرد: از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنیم؛ زیرا خدمات سپاه باعث خیر و برکت در کشور است.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و تلاش و کوشش نیروهای بومی کشور خود را به سوی آبادانی سوق می‌دهد.

وی گفت: نگاه اعتقادی، روحیه استکبارستیزی و از خودگذشتگی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همه اینها سبب شده در مسیر حفظ نظام و انقلاب اسلامی موفق عمل کند.

محامی با تشریح مناسبت‌های هفته، روز جوان را به جوانان کشور تبریک گفت و افزود: جوان محور هر اقدام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها